Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Mijn Fiets: Fietsvrouw

corniel
Forum-lid HC

corniel 03 jan 2009 16:09

Deze site kent ook wat minder inzwangzijde onderdelen: Mijn Fiets is er daar een van.

Een onderdeel daar weer van is fietsvrouw. Ik heb dat onderdeel wel eens bekeken (welke man niet ;)) en het leek of daar al heel lang geen enkele input meer was gedaan. Totdat ik - het was pokkenweer buiten en je moet wat - onlangs weer eens ging kijken. Er lijkt zowaar weer iemand actief.

En bij het lezen van de column Winterdip moest ik meerdere malen glimlachen. :)

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 03 jan 2009 16:37

+1

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 03 jan 2009 23:25

Misschien moet ze nog wat vaker dergelijke columns gaan schrijven. Erg leuk idd.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

corniel
Forum-lid HC

corniel 19 jan 2009 09:55

[quote="Herera"]Misschien moet ze nog wat vaker dergelijke columns gaan schrijven. Erg leuk idd. [/quote]

Idd. Ik zag dat er een nieuwe is: Circus. :)

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jan 2009 10:51

[quote="Corniel"]Deze site kent ook wat minder inzwangzijde onderdelen: Mijn Fiets is er daar een van.

Een onderdeel daar weer van is fietsvrouw. Ik heb dat onderdeel wel eens bekeken (welke man niet ;)) en het leek of daar al heel lang geen enkele input meer was gedaan. Totdat ik - het was pokkenweer buiten en je moet wat - onlangs weer eens ging kijken. Er lijkt zowaar weer iemand actief.

En bij het lezen van de column Winterdip moest ik meerdere malen glimlachen. :)[/quote]

Omdat je zelf deel van het onderwerp uitmaakt? :)
Leuke en herkenbare column overigens!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie