Dit leest onderhand als fact shaming.
Veel mensen houden niet van confronterende feiten, liever negeren ze het en zoeken excuses.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
amclassic-fan schreef: ↑02 jan 2021 10:02 @niconb als ik je epistel lees krijg ik het beeld dat je geen idee hebt hoe een ziekenhuis georganiseerd is.
Volgens mij doelt Lugosi op de verschillen in consumptief gedrag als het om voeding gaat.Joseba schreef: ↑02 jan 2021 12:29Praktisch geschoolden zijn dat volgens Marianne Zwagerman... Ik snap wel wat lugosi waarschijnlijk wil zeggen alleen doet hij dat niet. De vraag is ook hier of er naast correlatie een causaal verband te leggen is. Je kan mensen hun culturele afkomst of intelligentieniveau moeilijk kwalijk nemen lijkt me.
NicoB, jij vindt werkelijk dat corona de schuld is van te dikke mensen?NicoNB schreef: ↑02 jan 2021 13:16Dit leest onderhand als fact shaming.![]()
Veel mensen houden niet van confronterende feiten, liever negeren ze het en zoeken excuses.
Interessante manier van mensen woorden in de mond leggen.
Heeft helemaal niets te maken met woorden in de mond leggen. RVV had al lang uitgelegd dat hij zijn woorden wat ongelukkig had gekozen en hoe hij het wel bedoelde en dan fiets jij er nog even overheen dat het "fact shaming" is als je het niet met zijn oorspronkelijke woordkeuze eens bent. Maar leuk geprobeerd NicoNB, close but no cigarNicoNB schreef: ↑02 jan 2021 15:54Interessante manier van mensen woorden in de mond leggen.
Een beetje in de orde van " had bacon & eggs for breakfast".
Omdat je epistel er eentje is in het kader: Hij heeft de klok horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt... Slotervaart ziekenhuis was een kwestie van zakkenvullen door een aantal personen, maar is totaal niet representatief voor de andere ziekenhuis. Je hebt het verder over mismanagement in het algemeen, maar concreet maken doe je het niet.NicoNB schreef: ↑02 jan 2021 13:52amclassic-fan schreef: ↑02 jan 2021 10:02 @niconb als ik je epistel lees krijg ik het beeld dat je geen idee hebt hoe een ziekenhuis georganiseerd is.
Je gaat er zo te lezen vanuit dat ik de medische en dus ook de organisatie van de ziekenhuiswereld helemaal niet van binnen ken. Maar waar baseer je dat feitelijk op?
Dat is al lang bekend, met name buikvet is een slechte.Het punt is natuurlijk dat het voor nu en in de toekomst belangrijk is om te weten of het inderdaad zo is dat mensen met flink overgewicht vatbaarder zijn voor dit virus.
Praktijkvoorbeeld.
Sorry, ik had opleidingsniveau moeten gebruiken ipv opleiding. Er zijn nogal wat studies die aantonen dat er een verband is tussen opleidingsniveau en levensstijl.