Tikkie lange tenen?
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nee, tikkie allergisch aan onzin 
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je de helm bij Futurum hebt gekocht dan zou je nu dezelfde met je punten kunnen kopen en dan eens je deze hebt terugsturen met de code/factuur van je betaalde helm.
Dan krijg je geld terug op je rekening.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Alvast een nieuw schermpje voor mijn Edge 830 gekocht nu daarvan het scherm is gaan delamineren na dik 5 jaar gebruik. De touch werkt nog wel maar dan heb ik het op de plank liggen voor als de touch bediening kuren gaat krijgen. Mocht de transplantatie niet lukken dan alsnog een nieuwe kopen maar as-is voldoet de 830 nog qua functionaliteit en de accu is ook nog goed, geen reden om hem daarom te vervangen.
Wat je allemaal koopt/wint. En dat laat je toch ook op Instagram weten? Is een eigen keuze, prima. Maar dan kun je toch niet ontkennen dat het is om ons dat te laten weten? (Ik volg je niet op Instagram)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Allemensen zeg, we zitten in een topic genaamd "Wat heb jij voor het laatst gekocht?" en vervolgens gaan we zeuren als mensen hier iets posten over wat ze hebben gekocht..... Denk daar nu eens even goed over na.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
100% mee eens, of ze niets anders te doen hebben op anderen te letten.daniel1975 schreef: ↑08 dec 2025 11:31 Allemensen zeg, we zitten in een topic genaamd "Wat heb jij voor het laatst gekocht?" en vervolgens gaan we zeuren als mensen hier iets posten over wat ze hebben gekocht..... Denk daar nu eens even goed over na.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Daar is dit topic toch voor? Maar dan moet je het niet ontkennen. Nee, ik schrijf niet alles, zelfs zelden wat ik gekocht heb.nijkie schreef: ↑08 dec 2025 11:41100% mee eens, of ze niets anders te doen hebben op anderen te letten.daniel1975 schreef: ↑08 dec 2025 11:31 Allemensen zeg, we zitten in een topic genaamd "Wat heb jij voor het laatst gekocht?" en vervolgens gaan we zeuren als mensen hier iets posten over wat ze hebben gekocht..... Denk daar nu eens even goed over na.
Wat ontken ik dan?
Dat ik het enkel koop voor Instagram? Natuurlijk ontken ik dat want het is onzin.
Ik heb nog nooit iets bewust gekocht om het dan op Insta te delen.
Als ik content ben over iets, deel ik dat wel. En zo leer ik op Ista nieuwe mensen kennen, hebben mensen advies gevraagd en ik hen, en delen we leuke spullen en momenten.
Een beetje zoals op dit forum
Je mag denken van mij wat je wil, je mag denken wat je wil over m'n Insta en wat ik daar deel en win, maar de terugkerende opmerkingen daarover (meestal nogal smalend met een knipoogje) begin ik wat beu raken. Dus bij deze post ik niet meer in dit of het gewonnen topic. Ik heb trouwens bewust m'n laatste gewonnen dingen niet gedeeld. Ook al ben ik er nog steeds blij mee als een klein kind.
Als je ze wil zien, ga je m'n Instagram moeten volgen

Dat ik het enkel koop voor Instagram? Natuurlijk ontken ik dat want het is onzin.
Ik heb nog nooit iets bewust gekocht om het dan op Insta te delen.
Als ik content ben over iets, deel ik dat wel. En zo leer ik op Ista nieuwe mensen kennen, hebben mensen advies gevraagd en ik hen, en delen we leuke spullen en momenten.
Een beetje zoals op dit forum
Je mag denken van mij wat je wil, je mag denken wat je wil over m'n Insta en wat ik daar deel en win, maar de terugkerende opmerkingen daarover (meestal nogal smalend met een knipoogje) begin ik wat beu raken. Dus bij deze post ik niet meer in dit of het gewonnen topic. Ik heb trouwens bewust m'n laatste gewonnen dingen niet gedeeld. Ook al ben ik er nog steeds blij mee als een klein kind.
Als je ze wil zien, ga je m'n Instagram moeten volgen