Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Is het juist niet de bedoeling van de neopreen handschoenen dat er water in komt en dan vervolgens juist je handen warm houdt? Net zoals een wetsuit met duiken. Idee is om je warm te houden en niet droog.
Ik vind de neopreen handschoenen het regen <5 graden juist top. Je moet ze onderweg alleen niet uit en aantrekken.
Ik vind de neopreen handschoenen het regen <5 graden juist top. Je moet ze onderweg alleen niet uit en aantrekken.
Zoiets. Het vormt een heel dun laagje vocht tussen huid en neopreen. Dat warmt op. Dat zou er ook voor zorgen dat er geen nieuw water binnenkan.
Het werkt goed, maar idd, je mag ze onderweg niet afdoen of je moet daarna in vochtige, koude handschoenen. Na een 5-tal minuten is het weer lekker warm wel.
Het werkt goed, maar idd, je mag ze onderweg niet afdoen of je moet daarna in vochtige, koude handschoenen. Na een 5-tal minuten is het weer lekker warm wel.
Ali remschijven.
Gewoon voor de looks moet ik toegeven.

Gewoon voor de looks moet ik toegeven.

-
Patrick VB
- Forum-lid
Ik doe het ook gewoon voor mezelf niet voor anderen. 
Ja, ik koop schijven speciaal voor jou senior

Ik beken...
Ik haat eigenlijk fietsen, maar koop die speciaal om hier te kunnen posten.
Ik beken...
Ik haat eigenlijk fietsen, maar koop die speciaal om hier te kunnen posten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
scottpch64
- Forum-lid
Het design van een Campa schijf met carbon ertussen...
Wel zwaar Gijs!
Wel zwaar Gijs!
Tubeless spullen voor de mtb. En lezyne bandenlichters, ik had een setje van BBB, maar die werken totaal niet fijn, te dun uiteinde en te flexibel.
Onlangs ook een abus gamechanger helm. Zie nu dat ik die ook met futurum punten had kunnen kopen...
Zie nu dat ik
Onlangs ook een abus gamechanger helm. Zie nu dat ik die ook met futurum punten had kunnen kopen...
Zie nu dat ik