Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Dat heb ik ook al zitten bekijken.
Een 5kwh batterij kan toch best wat avondverbruik opvangen. Injectie levert toch amper iets op.
Een collega heeft een batterij met een AI systeem er aan gekoppeld die checkt wanneer de prijs het gunstigst is. Maar dan moet je een dynamisch contact nemen natuurlijk.
Een 5kwh batterij kan toch best wat avondverbruik opvangen. Injectie levert toch amper iets op.
Een collega heeft een batterij met een AI systeem er aan gekoppeld die checkt wanneer de prijs het gunstigst is. Maar dan moet je een dynamisch contact nemen natuurlijk.
Ik heb 1 batterij van 5kwh. Ik vroeg of een 2de batterij interessant was, maar de installateur adviseerde me om een jaar te wachten, en de resultaten van ons verbruik door te geven. Feit is, met het grijze weer dat de batterij amper oplaadt. Ik heb de Home Wizard app om alles direct bij te houden. Kost €0.99 per maand. Engie heeft ook zoiets, maar met 1 of 2 dagen vertraging.koeroeur schreef: ↑28 nov 2025 13:22 Dat heb ik ook al zitten bekijken.
Niet gekocht, wel weer binnen: mijn Baracuta G9 jas.
Een originele nog gemaakt in Manchester, van vóór de overname door de Italianen in 2012.
Nu was er een knoopje af, maar wilde wel weer een originele er terug op. Duurde even, maar dan heb je wel weer wat.
Een originele nog gemaakt in Manchester, van vóór de overname door de Italianen in 2012.
Nu was er een knoopje af, maar wilde wel weer een originele er terug op. Duurde even, maar dan heb je wel weer wat.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- daniel1975
- Forum-lid HC
@i-mac: welke batterij heb jij? Ook van Homewizard?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Neen, Huawei, net als de zonnepanelen.
Het lijkt me idd niet meteen een oplossing voor de donkere maanden, maar vanaf februari tem eind oktober zou toch een deel van de productie overdag (als we op het werk zitten) effectief gebruikt kunnen worden 's avonds. Vraag is natuurlijk hoe lang de terugverdientijd zou zijn.i-mac schreef: ↑28 nov 2025 13:44Ik heb 1 batterij van 5kwh. Ik vroeg of een 2de batterij interessant was, maar de installateur adviseerde me om een jaar te wachten, en de resultaten van ons verbruik door te geven. Feit is, met het grijze weer dat de batterij amper oplaadt. Ik heb de Home Wizard app om alles direct bij te houden. Kost €0.99 per maand. Engie heeft ook zoiets, maar met 1 of 2 dagen vertraging.koeroeur schreef: ↑28 nov 2025 13:22 Dat heb ik ook al zitten bekijken.
Ik gebruik de Homwizard app nu om verbruik te checken. Hun batterij lijkt me niet de beste deal op de markt. Geeft blijkbaar ook traag stroom terug?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voordeel van de HW accu is dat ie plug and play is. Stuk makkelijker dan weer van alles laten installeren. Maar je zult dan wel weer concessies doen elders.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Een ticket voor het Cactus festival te Brugge voor de zaterdag (Madness). Ik had nog een geschenkbon liggen, die ik kreeg n.a.v. mijn pensioen, en heb die kunnen gebruiken. €31 is een zacht prijsje voor een dag genieten op één van de mooiste festival locaties die je kan dromen (Het Minnewaterpark).
Je gaat niet weten wat je overkomt.scottwilko schreef: ↑28 nov 2025 12:41 Knoop doorgehakt en een afspraak bevestigd.
8 januari ga ik de operatie aan waarbij mijn natuurlijke lenzen worden vervangen door kunst lenzen. Na 40 jaar met bril, zal ik de rest van mijn leven zonder bril kunnen.
Dat is wel een groot S-works gehalte, maar ik vermoed meer dan waard
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Oprechte vraag, wat is er zo speciaal aan deze jas?
https://www.baracuta.com/products/barac ... bcny1-2068
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend