Zeker niet, typo, schuifrails voor de schuifdeurtjes.Orlok schreef: ↑27 nov 2025 10:05Heeft MevrRikkert een Datacenter of zo . . . ? als je schijfrailsen (bedoeld voor harde schijven) besteld.?rikkert schreef: ↑27 nov 2025 08:38 Weer on topic: gipsplaten, osb-platen, triplex, schijfrails, isolatieplaten. MevrRikkert moet met haar praktijk weg waar ze nu zit, tijd om achter in mijn gang eea op te knappen. Hier zat een soort archaïsch hok zat waar nu mijn dagelijkse fietsen staan, en ooit een ketel hing, wasmachine en droger stonden.
Er komt een net nieuw plafond in, wordt glas in de deur gemaakt, er zit een soort open vlierinkje in waar schuifdeuren in komen, laminaat op de vloer, schilderen uiteraard. En er komt een keukenblokje in voor in de praktijk dat ook vanuit mijn tuin kan gebruiken. Ik woon op de eerste en heb beneden een tuin, dus dan hoef ik voor de koffie niet meer naar boven. Best wel veel werk, maar eigenlijk ook we zin in.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Zekers, en afgesloten ruimte, dus als je voor de dag uitgeklust bent, deurtje dicht en je zit verder niet meer in de rotzooi. Dus je kan gewoon rustig doorklussen en niet haasten omdat het een bende in je huis is. Ideaal. En een mooi kantoortje is altijd een goede toevoeging aan je huis, zeker als het een hok vervangt.Ernie C. schreef: ↑27 nov 2025 09:09Dat zijn altijd leuke projectjes, waar je relatief eenvoudig veel voldoening van kan krijgen. Als je genoeg koffie in de tuin drinkt, verdien je de tijd misschien wel ooit terugrikkert schreef: ↑27 nov 2025 08:38 Weer on topic: gipsplaten, osb-platen, triplex, schijfrails, isolatieplaten. MevrRikkert moet met haar praktijk weg waar ze nu zit, tijd om achter in mijn gang eea op te knappen. Hier zat een soort archaïsch hok zat waar nu mijn dagelijkse fietsen staan, en ooit een ketel hing, wasmachine en droger stonden.
Er komt een net nieuw plafond in, wordt glas in de deur gemaakt, er zit een soort open vlierinkje in waar schuifdeuren in komen, laminaat op de vloer, schilderen uiteraard. En er komt een keukenblokje in voor in de praktijk dat ook vanuit mijn tuin kan gebruiken. Ik woon op de eerste en heb beneden een tuin, dus dan hoef ik voor de koffie niet meer naar boven. Best wel veel werk, maar eigenlijk ook we zin in.![]()
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Bij de aangeboden kleding bij zo'n kringloop krijg je wel een verpleeghuis gevoel. Stonden ook veel wielerboeken voor weinig.
Niet zijken maar reiden !
Mijn aankopen bij de bouwmarkt:
1 rol vuilniszakken
6 plastic kratten met klikdeksel
2 rollen staalwol
1 lat 60x100x6
1 plaat MDF 300x300
1 pot pindakaas
2 muizenvallen
Het is de tijd van het jaar weer.....diertjes hebben het ook koud. Muizen trekken weer naar binnen.
Ik had (blijkbaar) al langere tijd niet meer opgeruimd in de kelderberging. Er stond blijkbaar nog een vogelvoederhuis met daarin een zak vogelvoer. Dat vonden de muizen ook wel prima. Maandagmiddag lag de hele berging vol met vogelzaad.....
Alles opgeruimd en schoon gemaakt, hoop overbodige troep weg gegooid. Onderweg een muis gevangen en verwijderd. Ik had de (ijdele) hoop dat dit de enige illegale bewoner was, maar toch alle in- en uitgangen van de berging ontoegankelijk gemaakt voor muizen. Alle eetbare produkten die niet in glas of blik zitten in stevige plastic kratten verpakt. Dus tzt leggen de muizen het loodje. Toch maar twee vallen neergezet, dotje pindakaas erin. Gisteren bij thuiskomst twee slachtoffers verwijderd en vanochtend nog een. De score staat op vier illegale bewoners. Hopelijk was het dat....

1 rol vuilniszakken
6 plastic kratten met klikdeksel
2 rollen staalwol
1 lat 60x100x6
1 plaat MDF 300x300
1 pot pindakaas
2 muizenvallen
Het is de tijd van het jaar weer.....diertjes hebben het ook koud. Muizen trekken weer naar binnen.
Ik had (blijkbaar) al langere tijd niet meer opgeruimd in de kelderberging. Er stond blijkbaar nog een vogelvoederhuis met daarin een zak vogelvoer. Dat vonden de muizen ook wel prima. Maandagmiddag lag de hele berging vol met vogelzaad.....
Alles opgeruimd en schoon gemaakt, hoop overbodige troep weg gegooid. Onderweg een muis gevangen en verwijderd. Ik had de (ijdele) hoop dat dit de enige illegale bewoner was, maar toch alle in- en uitgangen van de berging ontoegankelijk gemaakt voor muizen. Alle eetbare produkten die niet in glas of blik zitten in stevige plastic kratten verpakt. Dus tzt leggen de muizen het loodje. Toch maar twee vallen neergezet, dotje pindakaas erin. Gisteren bij thuiskomst twee slachtoffers verwijderd en vanochtend nog een. De score staat op vier illegale bewoners. Hopelijk was het dat....

Laatst gewijzigd door Ramon73 op 27 nov 2025 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Dogma F
Twee opbergboxen bij de Action.
(De volgende koop ik wel ergens anders, deze zijn kwalitatief nogal teleurstellend
)
Voor de fossielen- en stenenverzameling van mijn dochter die ze, nadat we kleiner gingen wonen, niet meer kwijt kan op haar kamer.
(De volgende koop ik wel ergens anders, deze zijn kwalitatief nogal teleurstellend
Voor de fossielen- en stenenverzameling van mijn dochter die ze, nadat we kleiner gingen wonen, niet meer kwijt kan op haar kamer.
Courir c'est mourir un peu
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kreeg er vorig jaar een van een relatie. Superleuk, zaten ook leuke bieren tussen. Sloot af met een Gouden Carolus Christmas.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
4 Weken geleden een erg mooie kerstboom, 3 grote bakken met kerstballen, lichtjes en ander kerst gerelateerd materiaal naar de kringloopwinkel gebracht.
En vandaag kwam mijn wederhelft met het lumineuze idee dat we toch terug een kerstboom met aanhang moeten hebben.
Deze morgen dus de auto in en gaan shoppen.
Een fractie van een S-Works verder is het hier nu terug kerst.
En vandaag kwam mijn wederhelft met het lumineuze idee dat we toch terug een kerstboom met aanhang moeten hebben.
Deze morgen dus de auto in en gaan shoppen.
Een fractie van een S-Works verder is het hier nu terug kerst.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
uninvitedguest
- Forum-lid
4 tickets voor de MotoGP of the Netherlands, aka de TT van Assen.
Voor mij al meer dan 40 jaar een jaarlijks hoogtepunt.
Voor mij al meer dan 40 jaar een jaarlijks hoogtepunt.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Knoop doorgehakt en een afspraak bevestigd.
8 januari ga ik de operatie aan waarbij mijn natuurlijke lenzen worden vervangen door kunst lenzen. Na 40 jaar met bril, zal ik de rest van mijn leven zonder bril kunnen.
Dat is wel een groot S-works gehalte, maar ik vermoed meer dan waard
8 januari ga ik de operatie aan waarbij mijn natuurlijke lenzen worden vervangen door kunst lenzen. Na 40 jaar met bril, zal ik de rest van mijn leven zonder bril kunnen.
Dat is wel een groot S-works gehalte, maar ik vermoed meer dan waard
Na je bericht te hebben gelezen, heb ik je voorbeeld gevolgd. Internet, TV en 1 GSM (die laatste 2 voor mijn vrouw). Een verschil van €40 per maand is niet niks. Ik ben wat GSM betreft bij Mobile Vikings. Daar kan je bel tegoed bijeen sparen als je bij partners aankoopt. Ik heb een goeie 700 punten, dus kan ik nog minstens 5 jaar gratis de GSM gebruiken (normaal €10 per maand).
Na mijn pensioen kreeg ik de 2de pijler van mijn pensioensparen uitbetaald. Daarmee heb ik een batterij gekocht voor de zonnepanelen. Ik betaalde vorig jaar nog €200 voor gas en elektriciteit. Nu nog €150. En intussen staat de verwarming hier veel meer aan dan vroeger.