Waren de stuurtassen op?
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
Tussendoor
- Forum-lid
-
Patrick VB
- Forum-lid
Vandaag chat gedaan met Amazon: ze kunnen niet leveren op korte termijn, ondanks vermelde levertermijn op de site.Patrick VB schreef: ↑09 sep 2025 22:19 Een Bryton Rider S810.
Zou normaal morgen geleverd moeten worden, maar bestelling is nog niet verzonden.
Bijgevolg aankoop geannuleerd en dus over naar Futurumshop.
Geduld is een schone deugd (heb ik niet).
Toestel is hier en daar goedkoper in de aanbieding, maar gekozen voor iets 'veiliger' verkooppunt.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Altijd leuk inderdaad! Gefeliciteerd. En dat vraagt natuurlijk wel om een foto!
Mavic Cosmic Boa modeljaar 2021
Ik heb al een paar en die vind ik gewoon heerlijk. Ik was al even op zoek en kwam vandaag een nieuw paar tegen op ebay
Ik heb al een paar en die vind ik gewoon heerlijk. Ik was al even op zoek en kwam vandaag een nieuw paar tegen op ebay
Ik weet natuurlijk niet voor welke prijs, maar kwam toevallig deze ook tegen op bike24:
https://www.bike24.nl/producten/705638
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Een paartje Fizik Terra Arctica GTX winterschoenen voor MTB pedalen. Ik had al een paar, maar die waren net te klein. Die heb ik goed kunnen verkopen. Via marktplaats een maatje groter nieuw in de doos kunnen scoren.
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025
Ook overwogen. Da's het nieuwere model.Orlok schreef: ↑13 sep 2025 13:37Ik weet natuurlijk niet voor welke prijs, maar kwam toevallig deze ook tegen op bike24:
https://www.bike24.nl/producten/705638
Ik zocht specifiek het 2021 model omdat het er mooier uitziet vind ik. De nieuwe is wit en zwart, ik zie liever volledig wit.
Maar die zijn zelfs tweedehands bijna niet te vinden. Dus toen ik een nieuw paar vond meteen toegehapt voor 80 euro.
Dit zijn de comfortabelste fietsschoenen die ik ooit droeg.
Ik doe dat wel meer. Iets wat ik écht goed vind, snel een tweede kopen voor later.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou willen dat ik dat destijds voor de eerste generatie R1 schoenen van Fizik had gedaan. Wat waren die fantastisch zeg. Kangaroeleer met Sidas binnenzolen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik ben Fizik liefhebber, maar de laatste update kan mij niet zo bekoren. De zool is aangepast waardoor de schoenplaatjes niet meer 1 op 1 overgezet konden worden. Daardoor moesten er ook weer aanpassingen aan de fiets gedaan worden. Vrij irritant omdat ik nu niet meer makkelijk tussen schoenen kan wisselen.
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025