Wij, geboren Nimwegenaren, vinden dit niet leuk. Nijmegen is de oude Keizerstad aan de Waal.
Aan de Rijn ligt een ander, niet nader te noemen oord.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Wij, geboren Nimwegenaren, vinden dit niet leuk. Nijmegen is de oude Keizerstad aan de Waal.
Je bedoelt Chicago aan de Veluwe?
Het is niet dat ze daar nog een voetbalclub hebben he.Fietsgenieter schreef: ↑25 aug 2025 21:26Wij, geboren Nimwegenaren, vinden dit niet leuk. Nijmegen is de oude Keizerstad aan de Waal.
Aan de Rijn ligt een ander, niet nader te noemen oord.
dat is dus precies wat we gaan doen, maar dan vanuit Kampen. Net wat hoger dus.thja14 schreef: ↑26 aug 2025 12:24 Voordeel van Nederland is een hele grote dichtheid aan mogelijkheden tot koffiestops en bevoorradingspunten. En vlak en verassend mooi als je eens in een streek rijdt waar je minder vaak komt. Ik zou vanuit midden Nederland (omgeving Amersfoort- Apeldoorn is zijn heel veel verblijfsmogelijheden) iedere dag een andere windrichting kiezen, dan kun je iedere dag een mooi rondje maken van 150-200 km met verschillende landschappen
Die van Nijmegen blijken aan kop te staan in de eredivisie, zo bleek mij zondag jongstleden toen ik per ongeluk langs dat voetbalstadion fietste.Crimby schreef: ↑26 aug 2025 07:45Het is niet dat ze daar nog een voetbalclub hebben he.Fietsgenieter schreef: ↑25 aug 2025 21:26Wij, geboren Nimwegenaren, vinden dit niet leuk. Nijmegen is de oude Keizerstad aan de Waal.
Aan de Rijn ligt een ander, niet nader te noemen oord.![]()