Van 4 tot en met 7 september zou ik samen met een vriend de Pieter Ride fietsen, georganiseerd door NL Tour Rides. Maar zojuist bericht gekregen dat ze het niet georganiseerd hebben en dus annuleren. Het ritje werd ook nog eens gereden voor Sport Gehandicaptenfonds, dus we waren druk met de donaties.
Super vervelend en voor velen een “told you so” momentje… maargoed, het is nu eenmaal zo.
Nu willen we de tijd (4 dagen) wel goed benutten en ook richting de donateurs een vergelijkbare rit gaan maken. Het zou zo’n kleine 600km zijn met weinig HM.
We zijn geen ervaren bikepackers en hebben beperkte spullen om écht te bikepacken. De georganiseerde tocht was voor ons ideaal ivm de ontzorging van de spullen, fietsbus van en naar startpunt en de verzorging onderweg. Dus tja wat dan nu. Wellicht is 1 standplaats wel gewoon het beste, maar sta open voor andere ideeën.
Wat zou in deze nog een goed alternatief zijn of goede standplaats op max 3-4 uur rijden (vanaf Nijmegen). Dagelijks 120-170km fietsen waar wel (koffie)stops te vinden zijn
Ik denk aan Elzas, Sauerland of gewoon Nederland maar het is erg kort dag en ben toch best inspiratieloos omdat ik dit verder ook nog nooit heb gedaan. Alle hulp is fijn