Ali is niet altijd direct bij de bron. Zitten evengoed genoeg handelaren op.
Wielrenspullen.com
Vraagt tante ali om een kvk? (hij haalt alles daar vandaan). En de (kleine) firma van mijn vrouw heeft geen zakelijke rekening hoor. Wel een kvk trouwens. Geen kvk lukt op zich wel (voor even), en als ie levert zal het de klant boeien, maar idd wekt het geen vertrouwen.Gravelist schreef: ↑12 aug 2025 13:24 Een zelfrespecterende startende ondernemer heeft altijd een inschrijving bij de KVK. Zonder KVK-inschrijving is het namelijk praktisch onmogelijk om een zakelijke rekening te openen of om in te kopen bij distributeurs en groothandels.
Of deze site “nep” is, weet ik niet, maar zonder een KVK-inschrijving wekt het in ieder geval bij mij geen vertrouwen.
Laatst gewijzigd door rikkert op 12 aug 2025 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Bij mijn weten is Ali enkel handelaars? Ali zelf is puur een platform & ze verzorgen ook een deel logistiek
Maar soms zie je zelfs namaak van de betere Chinese merken passeren.
En zo is de cirkel rond
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Misschien dit topic ook maar eens afsluiten?
Iemand die jaaaren geleden ooit een bericht hier plaatste komt nú ineens met twee berichten over een dubieuze site die spullen vanuit China doorschuift naar (?) where ever.
Ik zou het meteen op slot gooien!!
Iemand die jaaaren geleden ooit een bericht hier plaatste komt nú ineens met twee berichten over een dubieuze site die spullen vanuit China doorschuift naar (?) where ever.
Ik zou het meteen op slot gooien!!
Adversity is the Catalyst of Change
Ergens hebben ze het over retourneren binnen 30 dagen, ergens anders binnen 14 dagen. Zeer professioneel.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
En als je even googelt op enkele namen die positieve reviews hebben geschreven op Trustpilot, in combinatie met de naam van de TS, dan zie je dat dat vriendjes van elkaar zijn.
Als de TS zijn naam hier gebruikt en namen van vrindjes voor de review en het is nep, vind ik dat wel stoer. Het is dropshipping. Het is knullig in elkaar geflansd. Ze verkopen nepspullen. Maar een nep-site (die nooit wat levert), daar ben ik niet van overtuigd. Wat niet zegt ik er wil bestellen, want dit spul bestel je met de dezelfde levertermijn voor de helft op tante ali.
Wat TS wel bereikt heeft is dat als je googled op wielrenspullen.com, dit weinig flatteuze topic ook naar boven plopt
Een deel van de site heeft het over wielerspullen.com, en een ander deel over wielrenspullen.com. Ook tamelijk knullig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon slotje hierop.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!