Wielrenspullen.com
-
marcelekkel
- Forum-lid
Dag allen,
Iemand ooit iets gekocht op wielrenspullen.com?
Ik zie wel wat reviews.. maar niet veel.
Ben opzoek na kleding voor weinig omdat ik beginner ben. Maar moet wel beetje goed zitten.
Zie dat ze wel wat aanbod hebben en zijn absoluut niet duur..
Hoor graag van jullie!
Ben opzoek na kleding voor weinig omdat ik beginner ben. Maar moet wel beetje goed zitten.
Hoor graag van jullie!
-
Patrick VB
- Forum-lid
Naar kleding?
Ik ken ze niet, maar voor prima spullen voor niet teveel geld kun je ook bij de decathlon terecht. Daar weet je iig zeker dat het betrouwbaar is.marcelekkel schreef: ↑11 aug 2025 22:08 Dag allen,
Hoor graag van jullie!
Van de site haal ik dit:
Voorraad & levertijden
We hebben een deel van onze voorraad in eigen beheer. Deze artikelen worden binnen 1-2 werkdagen geleverd.
Daarnaast bieden we producten die rechtstreeks vanuit China worden verzonden, met een levertijd van maximaal 10 dagen. De levertijd vind je altijd duidelijk vermeld in de productbeschrijving.
Lijkt een dropshipper met een (klein) eigen voorraadje. Verkoopt producten die goedkoper op ali zijn (darevie bijvoorbeeld, wat op zich goed spul is)
Voorraad & levertijden
We hebben een deel van onze voorraad in eigen beheer. Deze artikelen worden binnen 1-2 werkdagen geleverd.
Daarnaast bieden we producten die rechtstreeks vanuit China worden verzonden, met een levertijd van maximaal 10 dagen. De levertijd vind je altijd duidelijk vermeld in de productbeschrijving.
Lijkt een dropshipper met een (klein) eigen voorraadje. Verkoopt producten die goedkoper op ali zijn (darevie bijvoorbeeld, wat op zich goed spul is)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hoe kom je er op om juist op deze site te kijken?marcelekkel schreef: ↑11 aug 2025 22:08 Dag allen,
............
Ben je eigenaar van deze site?
Want in je andere post over een fietscomputer kom je ook op deze site uit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De naam van de website geeft al niet meteen veel vertrouwen.
Idd dropship met een extra winstmarge.
Dan bestel je beter meteen bij de bron (Ali). Daar kan je trouwens meer en meer gratis retour doen als het niet ok is. Staat normaal aangegeven bij het product.
Ze moeten wel oppassen met de namaak op hun site.
Idd dropship met een extra winstmarge.
Dan bestel je beter meteen bij de bron (Ali). Daar kan je trouwens meer en meer gratis retour doen als het niet ok is. Staat normaal aangegeven bij het product.
Ze moeten wel oppassen met de namaak op hun site.
De pagina https://wielrenspullen.com/policies/contact-information levert de volgende informatie op:
De pagina https://www.kvk.nl/zoeken/ levert dit op:Handelsnaam: Wielrenspullen.com
Telefoonnummer: 0615923551
E-mail: info@wielrenspullen.com
Btw-identificatienummer:
Handelsnummer:
De site scoort negatief op twee lakmoesproeven. Conclusie: NEP. Als je geen BTW-nummer hebt en geen inschrijving bij de KvK dan ben je geen bedrijf.Er zijn geen resultaten gevonden voor ”wielrenspullen.com”
hun fietsen.
Niet helemaal, waarmee ik niet zeg dat het geen nep is, maar als ie net begint hoeft het niet. Het is iig een dropshipper. En bovendien, inschrijven op de kvk met je domeinnaam is niet gebruikelijk (de firma van mijn vrouw staat ook niet onder domain)
Ja, als je een onderneming start in Nederland, moet je je in principe inschrijven bij de Kamer van Koophandel (KVK). Dit geldt voor de meeste ondernemers, zoals zzp'ers, bedrijven en stichtingen.
Wanneer is inschrijven verplicht?
Je bent verplicht je in te schrijven bij de KVK als je:
Goederen of diensten levert aan anderen.
Winst wilt maken met je onderneming.
Een economische activiteit uitvoert die gericht is op het leveren van goederen of diensten.
Uitzonderingen
Er zijn enkele uitzonderingen, zoals:
Hobbymatige activiteiten:
Als je een webshop puur hobbymatig runt, zonder winstoogmerk, hoef je je waarschijnlijk niet in te schrijven.
Korte duur:
Als je maximaal 4 maanden aaneengesloten in Nederland onderneemt, volg je andere stappen dan bij een langere periode.
Kleine ondernemersregeling (KOR):
Als je een jaaromzet hebt van maximaal €2.200, kun je mogelijk gebruikmaken van de KOR en hoef je je mogelijk niet aan te melden als ondernemer voor de btw.
Ja, als je een onderneming start in Nederland, moet je je in principe inschrijven bij de Kamer van Koophandel (KVK). Dit geldt voor de meeste ondernemers, zoals zzp'ers, bedrijven en stichtingen.
Wanneer is inschrijven verplicht?
Je bent verplicht je in te schrijven bij de KVK als je:
Goederen of diensten levert aan anderen.
Winst wilt maken met je onderneming.
Een economische activiteit uitvoert die gericht is op het leveren van goederen of diensten.
Uitzonderingen
Er zijn enkele uitzonderingen, zoals:
Hobbymatige activiteiten:
Als je een webshop puur hobbymatig runt, zonder winstoogmerk, hoef je je waarschijnlijk niet in te schrijven.
Korte duur:
Als je maximaal 4 maanden aaneengesloten in Nederland onderneemt, volg je andere stappen dan bij een langere periode.
Kleine ondernemersregeling (KOR):
Als je een jaaromzet hebt van maximaal €2.200, kun je mogelijk gebruikmaken van de KOR en hoef je je mogelijk niet aan te melden als ondernemer voor de btw.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Bij de kleine ondernemers regeling moet je evengoed een kvk inschrijving doen. Dan mag je bij de belastingdienst vrijstelling aanvragen voor de btw. Dat is iets anders dan jezelf niet aanmelden.
Deze regeling was in het verleden noodzakelijk voor het terugleveren met zonnepanelen.
Deze regeling was in het verleden noodzakelijk voor het terugleveren met zonnepanelen.
Een zelfrespecterende startende ondernemer heeft altijd een inschrijving bij de KVK. Zonder KVK-inschrijving is het namelijk praktisch onmogelijk om een zakelijke rekening te openen of om in te kopen bij distributeurs en groothandels.
Of deze site “nep” is, weet ik niet, maar zonder een KVK-inschrijving wekt het in ieder geval bij mij geen vertrouwen.
Of deze site “nep” is, weet ik niet, maar zonder een KVK-inschrijving wekt het in ieder geval bij mij geen vertrouwen.