Tour de France 2025
- CampaYolo
- Forum-lid
Hoe saai Vingegaard ook koerst, hij is de enige die het,op zijn eigen manier, probeert.
Zonder hem en zijn team was de spanning voor het klassement er voor de start in Lille al uit.
Tevens heeft hij aangegeven tot in Parijs te blijven strijden. Woorden die krachtiger zijn dan zijn benen, maar het toont van meer karakter dan wanneer hij zich bij de supermatie van Pogacar zou neerleggen.
Zonder hem en zijn team was de spanning voor het klassement er voor de start in Lille al uit.
Tevens heeft hij aangegeven tot in Parijs te blijven strijden. Woorden die krachtiger zijn dan zijn benen, maar het toont van meer karakter dan wanneer hij zich bij de supermatie van Pogacar zou neerleggen.
Laatst gewijzigd door CampaYolo op 26 jul 2025 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Maar dat bedoel ik ook niet.Ernie C. schreef: ↑26 jul 2025 16:17
Als je het talent van Pogacar en Merckx moet gaan vergelijken, dan gaat het hooguit om procentjes en waarschijnlijk nog minder. Dan kan doping het verschil maken.
Nu is niet betrapt worden niet per definitie niet gebruikt hebben, maar we moeten het doen met de gegevens die voorhanden zijn.
In de disciplines die Pogie beheerst zal hij Merckx misschien/waarschijnlijk overvleugelen.
Merckx zijn aanleg gaf hem echter ook mogelijkheden in andere type wedstrijden (zelfs piste) waar Pogi het moeilijk mee zal hebben, ik denk dan aan M-S of P-R.
Dus Vingegaard die in het wiel blijft hangen is dopingvrij? En de rest die niet mee kunnen komen zijn dopingvrij? Dus een winnaar staat stijf van de dope een lekkere redenatie.lugosi schreef: ↑26 jul 2025 17:41Maar dat bedoel ik ook niet.Ernie C. schreef: ↑26 jul 2025 16:17
Als je het talent van Pogacar en Merckx moet gaan vergelijken, dan gaat het hooguit om procentjes en waarschijnlijk nog minder. Dan kan doping het verschil maken.
Nu is niet betrapt worden niet per definitie niet gebruikt hebben, maar we moeten het doen met de gegevens die voorhanden zijn.
In de disciplines die Pogie beheerst zal hij Merckx misschien/waarschijnlijk overvleugelen.
Merckx zijn aanleg gaf hem echter ook mogelijkheden in andere type wedstrijden (zelfs piste) waar Pogi het moeilijk mee zal hebben, ik denk dan aan M-S of P-R.
Wat presteert hij nou? Een tour en een dauphine.fiedoo schreef: ↑26 jul 2025 16:34Respect voor Vingegaard, wat die presteert is en blijft fenomenaal ook al is er 1 onverslaanbaar.Ernie C. schreef: ↑26 jul 2025 16:26Voor iemand die zo saai is, krijgt hij hier toch aardig wat pagina's vol. Dat is ook een talent![]()
Het manneke leeft heel het jaar als een monnik om Trine tevreden te houden en om 3 weken Pogi enigszins bij te houden (wat natuurlijk niet lukt). Give the guy a break!
- thestudent
- Forum-lid HC
Kim Lecourt komt gewoon over Pauline dus nee
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!