Wat een waanzinnige redenatie.Ernie C. schreef: ↑26 jul 2025 11:30Ik denk niks over de rest toendertijd. Het is alleen lastig om zijn prestaties dan puur aan talent toe te schrijven. Vergelijken met nu is al helemaal geen doen, al was het maar omdat 4 jaar schorsen nu de norm is en Eddy netjes in 69, 73 en 77is betrapt. Dan houdt je een Giro en 3 monumenten over voor MerckxOrbea schreef: ↑26 jul 2025 10:14Wat denk je van de rest toendertijd? En dat eeuwige gezeik over doping kijk eens wat een trainingsbeest Armstrong was het komt niet aanwaaien al gebruik je doping. In de 60er jaren en 70er jaren zat heel amateur nederland onder de dope. Zelfs de renners van toen slikken nu nog steeds een pilletje.![]()
Tour de France 2025
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
De redenering klopt als een bus. Of de feiten ook kloppen, weet ik niet. Pogacar was gisteren geen schim van de ritten ervoor. Had ik dit al geschreven? Dat hij eventjes het gat met Arensman zou dichtrijden was geenszins het geval. Na afloop op het podium kon Pogacar amper nog een arm omhoog krijgen en een glimlach lukte al helemaal niet meer. Een lullig knipoogje. De man is op. Als er gieren boven het peloton rondzwermen dan ligt de prooi vandaag voor het oprapen. Hup, Florian !
Raar hé na zo een seizoen!Klein_Verzet schreef: ↑26 jul 2025 12:02 De redenering klopt als een bus. Of de feiten ook kloppen, weet ik niet. Pogacar was gisteren geen schim van de ritten ervoor. Had ik dit al geschreven? Dat hij eventjes het gat met Arensman zou dichtrijden was geenszins het geval. Na afloop op het podium kon Pogacar amper nog een arm omhoog krijgen en een glimlach lukte al helemaal niet meer. Een lullig knipoogje. De man is op. Als er gieren boven het peloton rondzwermen dan ligt de prooi vandaag voor het oprapen. Hup, Florian !
-
ottorongo2
- Forum-lid
En Joop?daniel1975 schreef: ↑26 jul 2025 09:19 En ik vroeger maar denken dat Evans de meest saaie Tour winnaar was…..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die heb ik niet echt heel bewust meegemaakt als wielrenner. Dus geen eigen mening over.ottorongo2 schreef: ↑26 jul 2025 13:04En Joop?daniel1975 schreef: ↑26 jul 2025 09:19 En ik vroeger maar denken dat Evans de meest saaie Tour winnaar was…..
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Thierry le Brun
- Forum-lid