Van mij mag Vingegaard ook lekker thuis bij Trine gaan zitten. Zit kraak nog smaak aan die man als wielrenner. Hij fietst hard maar koerst niet.
Tour de France 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
“Ja maar iedereen deed dat toen” 
Van mij mag Vingegaard ook lekker thuis bij Trine gaan zitten. Zit kraak nog smaak aan die man als wielrenner. Hij fietst hard maar koerst niet.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Jarazenderoeland schreef: ↑26 jul 2025 06:53Dit is wel een heel straffe bewering!
Groter talent als Mercx? als Anquetil? als Hinault? en zo nog wel een aantal wielrenners uit het verleden.
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
CaadX Ultegra
Eens.
Vind ik van Vingegaard ook trouwens, ook al heeft hij op dit moment twee tours gewonnen. Ik denk overigens dat het bij die twee zeges blijft.
Orbea Orca M35I
CaadX Ultegra
CaadX Ultegra
- daniel1975
- Forum-lid HC
En ik vroeger maar denken dat Evans de meest saaie Tour winnaar was…..
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Patrick VB
- Forum-lid
Bij wielrenners begint ieder interview met "Well I mean..."
Wat denk je van de rest toendertijd? En dat eeuwige gezeik over doping kijk eens wat een trainingsbeest Armstrong was het komt niet aanwaaien al gebruik je doping. In de 60er jaren en 70er jaren zat heel amateur nederland onder de dope. Zelfs de renners van toen slikken nu nog steeds een pilletje.
Volgens trine word hij daar dus sterker van dan kan pogacar het volgend jaar op een driewieler doen. En nogmaals het is geen wielrenner de man bezit geen wielerbloed.daniel1975 schreef: ↑26 jul 2025 08:02 “Ja maar iedereen deed dat toen”
Laatst gewijzigd door Orbea op 26 jul 2025 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Evans was inderdaad nog saaierdaniel1975 schreef: ↑26 jul 2025 09:19 En ik vroeger maar denken dat Evans de meest saaie Tour winnaar was…..
Orbea Orca M35I
CaadX Ultegra
CaadX Ultegra
Ik denk niks over de rest toendertijd. Het is alleen lastig om zijn prestaties dan puur aan talent toe te schrijven. Vergelijken met nu is al helemaal geen doen, al was het maar omdat 4 jaar schorsen nu de norm is en Eddy netjes in 69, 73 en 77is betrapt. Dan houdt je een Giro en 3 monumenten over voor MerckxOrbea schreef: ↑26 jul 2025 10:14Wat denk je van de rest toendertijd? En dat eeuwige gezeik over doping kijk eens wat een trainingsbeest Armstrong was het komt niet aanwaaien al gebruik je doping. In de 60er jaren en 70er jaren zat heel amateur nederland onder de dope. Zelfs de renners van toen slikken nu nog steeds een pilletje.
Campagnolo Ultra Dork