Als ik ga hardlopen en ik ga 1km voluit lukt het me gewoon niet meer om onder de 4m30s te komen.
Terwijl die kleine van 13 hier makkelijk ff 4m0s. Die snelheid lukt gewoon niet meer. Goed nooit een goede loper geweest.
Fitnessen doe ik ook soms en dat valt me niet eens tegen, zeker met rug borst en biceps zit ik op 80% van het gewicht toen ik 25 was en toen ging ik 3x per week nu eens in de twee weken.
Fietsen gaat niet slecht, dit jaar zelfs heel goed, maar ik heb de laatste drie jaar met join gereden en daar heb ik heel veel van geleerd. Vooral ook dat polirised niks voor mij is. Ik ben daar denk ik te anaerobisch voor ik rijd me echt helemaal kapot op die 20/40 of wat dan ook. Terwijl ik er daar in een rit van 2 uur makkelijk 20 van kan doen, maar niet achter elkaar. Mijn idee is dat het ook helemaal niet goed voor mij is vijf achter elkaar. Maar ik rijd nu wel veel zone 2 en gewoon harde stukken tussendoor al het uitkomt, lekker knallen door de duinen ofzo. Heerlijk en dat gaat echt goed.
Gewicht is wel een ding, de andere kant als ik kijk wat ik naar binnen gooi is het puur mentaal, je kent het wel ff na het eten nog een ijsje, nog een beetje chips, snoep en koek. Zo zonde, maar het gebeurt me zo vaak. Als ik dat twee keer per week minder doen kan ik echt vijf kilo kwijt nu is 82 met 185 en mijn bouw prima, maar 78 beter
Ik merk vooral dat ik er op de MTB echt wordt afgepierd nog erger in het terrein, dan op de weg door racefietsers haha.
Nu rijd ik op de UHR ook vaak vier uur en de snellere vaak 2, ja dan kan ik ook harder, maar toch. Vorige week rijd ik een klim 456 watt 1m30 en vervolgens zie ik op strava, dat er 10 man (van de 100) nog ff 10s of meer sneller zijn, dan denk ik wel ff wtf......
Maargoed plezier is er niet minder om, misschien wel meer. Het gros van de jeugd staat zich invaliden te vapen..... zo erg,