Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
En voor iedereen die nu op de banken staat en Remco bijna aanbidden: je kunt er onmogelijk omheen dat Pogi al het hele voorjaar koerst en ook een paar keer volle bak heeft gemoeten. Een frisse toprenner (!!!) also Remco heeft dan een voordeel.
Dat is geen afzeiken, want knap wat hij bij zijn terugkomst laat zien, dat is realisme.
Dat is geen afzeiken, want knap wat hij bij zijn terugkomst laat zien, dat is realisme.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Misschien zitten we precies tussen het midden van de opbouw van Evenepoel en van Aert. En de afbouw van Pogačar?!
Interessant hoe VDP zich in de Tour gaat ontwikkelen, die gooit zich namelijk nu al vol op de Tour.
Ik zie hem zomaar 4 etappes winnen en een week lang in het geel rijden.
Serieus hoor! Lees deze post nog maar eens terug halverwege de maand Juli…
Interessant hoe VDP zich in de Tour gaat ontwikkelen, die gooit zich namelijk nu al vol op de Tour.
Ik zie hem zomaar 4 etappes winnen en een week lang in het geel rijden.
Serieus hoor! Lees deze post nog maar eens terug halverwege de maand Juli…
Adversity is the Catalyst of Change
Wel de eerste keer dat Pogi 4x in 5 weken in (min of meer) die situatie komt.fiedoo schreef: ↑20 apr 2025 18:10Ja het is de eerste keer dat Pogacar een solo van 50 kms en meer succesvol afrond zeker? Rijdt er maar 40 sec naar toe . En even vergeten dat Remco ook al een grote inspanning geleverd na zijn valpartij om terug aan te sluiten?Ernie C. schreef: ↑20 apr 2025 18:04 Pogacar heeft zich door Alaphilippe uit zijn tent laten lokken. Hij had hier makkelijk gewonnen als hij had gewacht.
Hulde aan Alaphilippe dus! Remco had in principe slim gekoerst, maar kon niet zonder Skjelmose en ook niet met blijkbaar. Hij was uiteindelijk ook niet sterk genoeg om Pogacar te kloppen.
Opvallend dat Wout gewoon Matthews klopt in de sprint om plek 4. Is het dan toch psychologisch?
Campagnolo Ultra Dork
Dat is ook mijn gedacht, achteraf verklaarde hij dat hij dacht dat Ala nog lang zou meegaan.... what-a-mistaka-to-maka zou Captain Alberto Bertorelli gezegd hebben....
Rijdt de held van Nederland, Vinge, dan niet mee?daniel1975 schreef: ↑20 apr 2025 18:16 ......
En dat tour-scenario is gewoon een wat mij betreft realistische kijk op komende zomer.
Dat is zo, Pogi zag er, net als na P-R, erg vermoeid uit. Het siert hem dat hij zo'n uitgebreid programma rijdt en niet kiest voor zijn specialiteiten alleen.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2025 18:18 En voor iedereen die nu op de banken staat en Remco bijna aanbidden: je kunt er onmogelijk omheen dat Pogi al het hele voorjaar koerst en ook een paar keer volle bak heeft gemoeten. Een frisse toprenner (!!!) also Remco heeft dan een voordeel.
Anderzijds is het ook zo dat Remco nog wat stapjes moet zetten na zijn revalidatie.
Ongeacht zijn nog mogelijke progressie acht ik Remco niet in staat Pogi noch Vinge te verslaan in een grote ronde, tenzij we weer naar rondes gaan zoals in de tijd van Idurain. De derde plaats van Remco vorig jaar was gewoon al een excellent resultaat. En Pogi zal ook niet altijd de ronde rijden natuurlijk.
En dit keer geen flesje . . . . zou dan toch.?

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Arithmofobie met focus op oneven getallen wellicht?
Campagnolo Ultra Dork
Volgens de kenners is zijn voorjaar mislukt. Maar voor 2 x 2de en 3 x 4 de willen velen tekenen.