Financiele bijdrage van ons is zeker belangrijk om het draaiend te houden. Ik heb geen idee of er voldoende geld bij Judise binnenkomt om voldoende resources te financieren (server(s), voldoende bandbreedte internet, opslag, etc.). Maar dan nog moet hij ook de tijd hebben om het draaiend te houden. Ook als het aantal gebruikers stijgt.Kornuit schreef: ↑05 apr 2025 09:04Juist om die reden is het belangrijk om wat bij te dragen aan de sites/apps die je gebruikt om te voorkomen dat het straks zo afloopt als GPSies. Je hebt er zelf een belang bij dat dergelijke sites blijven bestaan.werkpaard schreef: ↑04 apr 2025 18:43 Een aantal jaren geleden had je GPSies, was ook een veel gebruikte en waardevolle route tool. Werd net als Judise hobbymatig in de lucht gehouden door één persoon. Helaas is GPSies aan zijn succes ten onder gegaan. Een aanname van mij is dat hij het niet meer heeft kunnen bolwerken door het grote aantal accounts en het daarbij behorende werk, hierdoor tijd tekort. Te weinig server en internet capaciteit en geen geld om hier in te investeren. Ik hoop dat Judise niet hetzelfde pad volgt.
Garmin Connect+
Wahoo is toch echt nog een stukje beter prijs kwaliteit dan Garmin.derxx schreef: ↑04 apr 2025 00:20 Mja, vergelijk het eens met wat je krijgt bij een Wahoo. Daar betaal je ook een bult voor, en volgens mij is GC toch wel iets uitgebreider dan het Wahoo eco systeem.
Ik zal GC+ niet aanschaffen, omdat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft, maar er zullen vast mensen zijn waarbij het wel toegevoegde waarde heeft. Of zij er dan voor willen betalen is aan hun.
En de element app is ook nog eens véél overzichtelijker dan alles wat Garmin heeft.
Als je het alleen gebruikt voor je fietscomputer ja. Ik heb echter ook nog een Garmin horloge incl alle metrics. Wahoo heeft dat gewoon niet (meer).koeroeur schreef: ↑06 apr 2025 09:00Wahoo is toch echt nog een stukje beter prijs kwaliteit dan Garmin.derxx schreef: ↑04 apr 2025 00:20 Mja, vergelijk het eens met wat je krijgt bij een Wahoo. Daar betaal je ook een bult voor, en volgens mij is GC toch wel iets uitgebreider dan het Wahoo eco systeem.
Ik zal GC+ niet aanschaffen, omdat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft, maar er zullen vast mensen zijn waarbij het wel toegevoegde waarde heeft. Of zij er dan voor willen betalen is aan hun.
En de element app is ook nog eens véél overzichtelijker dan alles wat Garmin heeft.
-
- Forum-lid HC
Ik denk ook niet dat Connect+ veel zin heeft, wanneer je alleen een fietscomputer hebt. Daarbij heb je toch zeker ook de data verkregen door een horloge nodig.
Tuurlijk wel.