Het grote auto-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gok dat dat andere kwaliteit leer in zit dan in een Golfje 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- thestudent
- Forum-lid HC
Trouwens een tipje aan iedereen met een al wat oudere auto, laat je stoelen een keer reinigen en uitzuigen. Het is eigenlijk niet eens zo duur en al die jaren aan opgehoopt vuil uit je stoel maakt een groot verschil. Doe het wel als het een beetje mooi weer is, want je stoelen moeten wel weer even nadrogen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Hier ook gewoon mooi leder interieur ( zwart ) in mijn XC60. Perfecte stoelen en geen last van een warme kont omdat de auto wit is ( scheelt veel ). Ik vindt bij een dergelijke auto ( Audi A6 - V60 - Mercedes C of een BMW 5 ) het ook een beetje armoedig uitzien met stoffen bekleding. Koop je een wagen van 60- 90 K ( of lease je ‘m ) …. Krijg je stoffen bekleding
Misschien ben ik net zo blij met elektrische verstelbare stoelen met geheugen. Zeker omdat mijn vrouw een totaal andere zit heeft dan ik. Ook de buitenspiegels gaan mee als ze met haar sleutel de auto opent.

Misschien ben ik net zo blij met elektrische verstelbare stoelen met geheugen. Zeker omdat mijn vrouw een totaal andere zit heeft dan ik. Ook de buitenspiegels gaan mee als ze met haar sleutel de auto opent.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Een van de eerste dingen die ik heb gedaan nadat ik mijn CR-V heb opgehaald. Denk dat het nooit is gebeurd in de 10 jaar daarvoor. En de stoelen zijn er erg van opgeknapt.thestudent schreef: ↑22 jul 2023 08:15 Trouwens een tipje aan iedereen met een al wat oudere auto, laat je stoelen een keer reinigen en uitzuigen. Het is eigenlijk niet eens zo duur en al die jaren aan opgehoopt vuil uit je stoel maakt een groot verschil. Doe het wel als het een beetje mooi weer is, want je stoelen moeten wel weer even nadrogen.
Hier ook +1 voor met leer beklede stoelen. Ik vind het heerlijk al denkt de rest van het gezin daar heel anders over. Gelukkig hebben ze daar voor mijn auto niets over in te brengen.

Ride bikes, not tanks!
Stoelen en spiegels elektrisch gekoppeld aan de sleutel kan ik beamen.
Ik stoor me nu soms dat de binnen spiegel niet automatisch goed staat. Dat zou het afmaken.
Wat ik nooit had gedacht, is dat een elektrische koffer klep zo leuk is. Het is een gadget maar wel een leuke.
Ik stoor me nu soms dat de binnen spiegel niet automatisch goed staat. Dat zou het afmaken.
Wat ik nooit had gedacht, is dat een elektrische koffer klep zo leuk is. Het is een gadget maar wel een leuke.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik doe het ook altijd hoor. Nieuwe tweedehands echt helemaal uitkuizen! Ook de airco met een spray in de wagen laten lopen om geurtjes er uit te halen.
En de pollenfilters vervangen!
En de pollenfilters vervangen!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Dat werkt echt niet bij mij. Als je in een warme auto komt en gaat zitten is het kwaad geschiet.Pitti Carabinieri schreef: ↑21 jul 2023 21:00 Zet de airco aan en je hebt geen enkel last van leer in warm weer. Leer ziet er mooi uit, maak je makkelijk schoon en ziet er niet zo cheap uit als stof. Voor mij een no brainer.
Als ik dit niet wil moet ik echt geventileerde stoelen hebben.
Maar in mijn huidige auto is het gewoon goed daar blijft het zweten beperkt.
In de Passat was het een drama, vrij hard leer. Bizar voor de prijs van die auto.
Meest overschatte merk ooit!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De motor-dsg bak combi in de Passat is VEEL beter dan de automaat in mijn V60.
Compleet Volvo onwaardig. Niet voor niets is die 8-traps maar 1.5jr gebruikt.
Compleet Volvo onwaardig. Niet voor niets is die 8-traps maar 1.5jr gebruikt.
-
- Forum-lid HC
Nou dat ervaar ik totaal niet zo de DSG schokte als een gek bij wegrijden in 1 en in 2.
Vlot wegrijden was of slip of piepende banden, dat was gewoon niet te controleren en ik heb bewust een aantal andere laten rijden en niemand die het consistent voorelkaar krijg. Het was wel echt een mooie auto, veel complimenten over gekregen, een van de mooiere sedans.
De 8 traps is wat traag maar schakeld en rijd wel super soepel. Die wordt nog gewoon geleverd in bijna elke Volvo, behalve de V60 B3 en B4 niet daar zit nu de 7 traps is, die is wel een stuk sneller de de 8 inderdaad.
Vlot wegrijden was of slip of piepende banden, dat was gewoon niet te controleren en ik heb bewust een aantal andere laten rijden en niemand die het consistent voorelkaar krijg. Het was wel echt een mooie auto, veel complimenten over gekregen, een van de mooiere sedans.
De 8 traps is wat traag maar schakeld en rijd wel super soepel. Die wordt nog gewoon geleverd in bijna elke Volvo, behalve de V60 B3 en B4 niet daar zit nu de 7 traps is, die is wel een stuk sneller de de 8 inderdaad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
B3 hier. Die 8-traps is gewoon echt heel slecht. Slechtste automaat waar ik ooit mee heb gereden. Onbegrijpelijk voor een auto in deze klasse. Mijn proefritauto had een 7-traps, als die de 8 had gehad had ik hem niet genomen.
Terugschakelen moet ie elke keer eerst over nadenken, maakt totaal geen gebruik van het ruim voldoende koppel en schakelt dan onnodig 2-3 versnellingen terug.
Terugschakelen moet ie elke keer eerst over nadenken, maakt totaal geen gebruik van het ruim voldoende koppel en schakelt dan onnodig 2-3 versnellingen terug.
En wat zegt de garage daarvan ?daniel1975 schreef: ↑23 jul 2023 18:11 B3 hier. Die 8-traps is gewoon echt heel slecht. Slechtste automaat waar ik ooit mee heb gereden. Onbegrijpelijk voor een auto in deze klasse. Mijn proefritauto had een 7-traps, als die de 8 had gehad had ik hem niet genomen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.