Het grote auto-topic
Dat houdt mij ook tegen voor een swap van het interieur. Al lijkt stoelventilatie mij weer wel heel fijn.
En alcantara heb ik een zwak voor.
Misschien komt het er ooit nog van. Totaal onzinnig omdat het interieur nog smetteloos is na 6 jaar. Maar eens in de zoveel tijd spookt het toch weer door mijn hoofd.
En alcantara heb ik een zwak voor.
Misschien komt het er ooit nog van. Totaal onzinnig omdat het interieur nog smetteloos is na 6 jaar. Maar eens in de zoveel tijd spookt het toch weer door mijn hoofd.
Leder moet je inderdaad onderhouden en dat doet bijna niemand en bijna niemand kan blijkbaar normaal in een auto stappen waardoor je bijna altijd instapschade krijgt. In auto van mevrouw C. vind ik het (kunst?)leer niet oncomfortabel maar die auto koel je altijd vanaf afstand met de app, zodat je nooit in een hete auto stapt.
Campagnolo Ultra Dork
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
In leer heb je wel veel kwaliteits verschil.
Ik had het hiervoor in mijn passat, dat zag er heel mooi uit, maar was wel wat hard leer. Met de consequentie dat ik negen maanden per jaar met een natte rug uitstapte. In de Volvo heb ik dat niet, alleen bij heel warm weer en er zit niet eens ventilatie in de stoelen.
Ik had het hiervoor in mijn passat, dat zag er heel mooi uit, maar was wel wat hard leer. Met de consequentie dat ik negen maanden per jaar met een natte rug uitstapte. In de Volvo heb ik dat niet, alleen bij heel warm weer en er zit niet eens ventilatie in de stoelen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb ook spijt van leer! Heb notabene een setje leer speciaal aangeschaft en ingebouwd in mijn vorige wagen. Niet wetende dat het zooo ontzettend on-ademend zou zijn!
Helaas zat het er bij mijn huidige voiture er al standaard in. Maarja stoelverwarming en massage functie compenseert weer een beetje. (Een beetje!!)
Helaas zat het er bij mijn huidige voiture er al standaard in. Maarja stoelverwarming en massage functie compenseert weer een beetje. (Een beetje!!)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- borgmonster
- Forum-lid
Ach, gummen… met elektro aandrijving en een best wel zware wagen gaat het hard. Het went ook, dat rappe optrekken.
Snel de bochten om en flink gas geven voelt daarmee ook echt geweldig. Nog steeds! Zelfs na 8 jaar.
Een echt fijne wagen mag wel wat kosten. We vergeven het hem.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
-
Pitti Carabinieri
- Forum-lid
Zet de airco aan en je hebt geen enkel last van leer in warm weer. Leer ziet er mooi uit, maak je makkelijk schoon en ziet er niet zo cheap uit als stof. Voor mij een no brainer.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Precies dat! “Een no branie” (?!)Pitti Carabinieri schreef: ↑21 jul 2023 21:00 ….en ziet er niet zo cheap uit als stof. Voor mij een no branie.
En “cheap “?! (?!!!!!)
Laat me raden: … verlaagd Golfje? Petje? Bruluitlaatje?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind