Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Wie jarig is trakteert.
Dus voor moedersdevrouw een nieuwe telefoon gekocht.
Een Samsung Galaxy S22.
En toen we er achter kwamen dat er aansluiting voor de koptelefoon op zat maar terug gegaan om een paar Buds2 te kopen.
Dus voor moedersdevrouw een nieuwe telefoon gekocht.
Een Samsung Galaxy S22.
En toen we er achter kwamen dat er aansluiting voor de koptelefoon op zat maar terug gegaan om een paar Buds2 te kopen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat je “geen aansluiting “ bedoeld? 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zou je FM willen hebben als je alle radiozenders via 4/5G kunt krijgen.
Dan hoef je niet constant met internet verbonden te zijn en kan je volstaan met internet via Wifi.daniel1975 schreef: ↑29 jan 2023 12:16 Waarom zou je FM willen hebben als je alle radiozenders via 4/5G kunt krijgen.

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Aha, dacht dat als het magnetisch RVS is het niet zuiver is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met wifi doe je exact zelfde als 4/5GOrlok schreef: ↑29 jan 2023 14:26Dan hoef je niet constant met internet verbonden te zijn en kan je volstaan met internet via Wifi.daniel1975 schreef: ↑29 jan 2023 12:16 Waarom zou je FM willen hebben als je alle radiozenders via 4/5G kunt krijgen.![]()

Streamen ipv FM uit de ether plukken.
Precies, waarom data gebruiken als het niet hoeft. Ik heb geen onbeperkt abonnement. En dat hoeft ook niet als je het gewoon uit de ether kan plukken.Orlok schreef: ↑29 jan 2023 14:26Dan hoef je niet constant met internet verbonden te zijn en kan je volstaan met internet via Wifi.daniel1975 schreef: ↑29 jan 2023 12:16 Waarom zou je FM willen hebben als je alle radiozenders via 4/5G kunt krijgen.![]()
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Hier ook in het verleden regelmatig tijdens een lange solo duurrit FM op de telefoon welke via draadje van de oordopjes werd ontvangen. Lekker om de tijd te doden.
Op mijn iphone moet ik ook data “verstoken” om fm te ontvangen. Helaas.
5 uurtjes continu data gaat toch wel wat data door.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Het beste wat ik bij de inductiekookplaat kreeg is de grillplaat die je op twee pitten kunt zetten. Die gebruik ik echt vaak.daniel1975 schreef: ↑28 jan 2023 15:03 I know!
Wil ook wat fijne spullen aanschaffen, bewust laatste tijd niet gedaan omdat die nieuwe keuken al langer in gedachten zat.
Goede wok en goede sauteuse vind ik belangrijk. Gewone pannen is gewoon goed goed genoeg.
Campagnolo Ultra Dork
Heb je nog een abbo van 3gb ofzovincent75 schreef: ↑29 jan 2023 18:17 Hier ook in het verleden regelmatig tijdens een lange solo duurrit FM op de telefoon welke via draadje van de oordopjes werd ontvangen. Lekker om de tijd te doden.

Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.