Het doortrappen had ik enkel voor op het kleine tandwiel vooraan; FM heeft versnellingen afgesteld en probleem was verholpen.
Op mijn 50T heb ik nooit doorgetrapt, terwijl ik deze 99% van de ritten gebruik. Beetje bizar
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Een goed gespaakte wiel hoeft zich niet eerst te "zetten", dat heeft de wielbouwer al voor je gedaan, dat hoort onderdeel van het bouwproces te zijn.
Normaal heb ik weinig/geen problemen met garantie bij Futurum, maar momenteel zit ik zonder wielen.
@MCP, probleem ligt niet rechtstreeks bij Futurum te lijkt me, maar bij het transportbedrijf waardoor de wielen nog altijd niet terug bij Futurum geraakt zijn en ze dus geen verdere afhandeling kunnen doen.CMP schreef: ↑24 jun 2020 10:46 Vervelend inderdaad. Ik zou ze bij Fututrum wel even wijzen op het Europees consumentenrecht. Futurum als winkel moet jou een deugdelijk product leveren als vervanging. Zij moeten zelf met de fabrikant/hun leverancier de garantie afhandelen. Winkels verschuilen zich continu achter garantieafhandeling en dan zit je als consument zonder spullen.