Ervaring levertermijn Rose Versand
Zijn er onder jullie die ervaring hebben met de levertermijn van Rose Versand (Bocholt Duitsland)?
Bij de meeste fietswinkels krijg je bij het bestellen van een nieuwe fiets een levertermijn voorgeschoteld. Bij vele FM wordt deze termijn ruim overschreden en bij andere dan weer omgekeerd.
Nu is mijn vraag gewoon of de meegedeelde termijn van Rose Versand meestal al dan niet correct is? Let wel, ik heb het hier over de bestelling van een volledige fiets, niet over enkele onderdelen.
Bij de meeste fietswinkels krijg je bij het bestellen van een nieuwe fiets een levertermijn voorgeschoteld. Bij vele FM wordt deze termijn ruim overschreden en bij andere dan weer omgekeerd.
Nu is mijn vraag gewoon of de meegedeelde termijn van Rose Versand meestal al dan niet correct is? Let wel, ik heb het hier over de bestelling van een volledige fiets, niet over enkele onderdelen.
goh, dat is toevallig...
Ik heb afgelopen woensdag een fiets besteld bij Rose. Ik zou binnen een dag de betaal instructie krijgen. Maar die kreeg ik niet. Ik heb daar gisteren een email voor verstuurd maar nog niets vernomen. Rose heeft ook geen levertermijn opgegeven.
Vooralsnog loopt het allemaal niet echt vlotjes. Ik laat wel weten als ik nog meer nieuws heb
Ik heb afgelopen woensdag een fiets besteld bij Rose. Ik zou binnen een dag de betaal instructie krijgen. Maar die kreeg ik niet. Ik heb daar gisteren een email voor verstuurd maar nog niets vernomen. Rose heeft ook geen levertermijn opgegeven.
Vooralsnog loopt het allemaal niet echt vlotjes. Ik laat wel weten als ik nog meer nieuws heb
Live fast; die young. mijn blog
Bij de bestelling van een nieuwe fiets wordt er meestal een termijn van vier à vijf weken opgegeven bij Rose. Maar ik heb geen idee of deze ongeveer klopt.
Dat je gewoon enkele onderdelen binnen een week thuis hebt begrijp ik wel, maar dit is uiteraard niet mogelijk voor een gehele fiets.
Ze zitten hier met het probleem van de montage en hier is een wachtlijst door de vele bestellingen.
Dat je gewoon enkele onderdelen binnen een week thuis hebt begrijp ik wel, maar dit is uiteraard niet mogelijk voor een gehele fiets.
Ze zitten hier met het probleem van de montage en hier is een wachtlijst door de vele bestellingen.
Normaal krijg je een termijn (bij bevestiging van betaling) via mail en meestal is die te ruim ... dus meestal komt de fiets sneller binnen dan voorzien.
Kocht er al twee fietsen en deed al tientallen bestellingen en telkens met onberispelijke service en snelle afhandeling.
Kocht er al twee fietsen en deed al tientallen bestellingen en telkens met onberispelijke service en snelle afhandeling.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
@ rob74: Ik heb ook afgelopen woensdag een nieuwe fiets besteld. Allé fiets, een nieuw frame. Mijn Scandium 4000 uit 2004 had een kaderbreuk opgelopen. Maar daar werd geen probleem van gemaakt. Onmiddellijk een nieuw frame voorgesteld. Ik heb nu een Red Bull Carbon SL frame besteld. Het model 2010 dus. Vind dat mooier dan het model 2011, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk.
Maar wat een service zeg ... TOP!
Maar wat een service zeg ... TOP!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
hallo Guust,
We hebben je betaling ontvangen en de pedalen opgestuurd. Je kunt begin volgende week met de levering rekenen.
Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groeten,
Helma Diesfeld
Rose Versand GmbH
Schersweide 4
46395 Bocholt
Deutschland
Gister 28-4 mail ontvangen, we wachten het even af Ik post wel als ze binnen zijn
We hebben je betaling ontvangen en de pedalen opgestuurd. Je kunt begin volgende week met de levering rekenen.
Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groeten,
Helma Diesfeld
Rose Versand GmbH
Schersweide 4
46395 Bocholt
Deutschland
Gister 28-4 mail ontvangen, we wachten het even af Ik post wel als ze binnen zijn

oldtimer