Witte slijtage op crankarmen
Beste
Ik krijg witte slijtageplekken op beide crankarmen, vermoedelijk omdat ik met sok en/of schoen (in de winter draag ik botjes van NorthWave) er tegen schuur. Ik voel dit echter nooit tijdens het rijden. Het is misschien een heel domme vraag (ik hoef dus niet uitgelachen te worden), maar zijn er nog mensen die dit hebben en hoe kan dit vermeden worden?
Groeten
Thomas
Ik krijg witte slijtageplekken op beide crankarmen, vermoedelijk omdat ik met sok en/of schoen (in de winter draag ik botjes van NorthWave) er tegen schuur. Ik voel dit echter nooit tijdens het rijden. Het is misschien een heel domme vraag (ik hoef dus niet uitgelachen te worden), maar zijn er nog mensen die dit hebben en hoe kan dit vermeden worden?
Groeten
Thomas
Het wordt gebruikt, het slijt. Niks bijzonders. Als je slijtage aan de crank wil voorkomen, dan zou je nog kunnen proberen er helitape oid overheen te doen op het moment dat het uit de doos komt, maar ik vraag mij af of het blijft zitten.
- devriesman
- Forum-lid
Langere pedaalassen...
Mee leren leven...
(Lijkt me een beter idee dan je pedalen sub optimaal afstellen namelijk)
(Lijkt me een beter idee dan je pedalen sub optimaal afstellen namelijk)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Stukje helicoptertape op de cranks...
Heb ik ook op één fiets. Intussen achterhaald dat het met één paar schoenen net net tegen de cranck wrijft.