Fietsdrager gaat niet los van trekhaak
Ik heb mijn Thule easyfold op mijn trekhaak zitten maar ik krijg 'm er niet meer van af.
- Tijdens het opendraaien met de sleutel kwam het slot kwam er spontaan uit maar zelfs dan ontgrendeld de drager niet, de hendel wil niet naar boven. Slot zit er weer in maar dit biedt geen oplossing.
Andere suggesties om te ontgrendelen?
- Tijdens het opendraaien met de sleutel kwam het slot kwam er spontaan uit maar zelfs dan ontgrendeld de drager niet, de hendel wil niet naar boven. Slot zit er weer in maar dit biedt geen oplossing.
Andere suggesties om te ontgrendelen?
Heb je wat foto's?
Lastig. Vrees dat slot uitboren je enige optie is.
Kun je het slotje zelf wel ontgrendelen? Thule heeft een sleuteltje waarmee je bij een ontgrendeld slot het gehele slotje kunt verwijderen (voor als je een ander slotje wilt plaatsen; heb dat zelf ooit gedaan om op al mijn Thule spulletjes hetzelfde sleuteltje te kunnen gebruiken). Misschien dat je het hele slot eruit kunt halen dan? Of komt het slot er nu ook al uit, maar blijft het ding hartnekkig zitten?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Als je het slotje eruit kan halen moet je kunnen zien wat er bedient wordt door het slotje.
Mogelijk kun je dit, door het vrijgekomen gat, zelf de goede kant op duwen met een schroevendraaier of zoiets.
Mogelijk kun je dit, door het vrijgekomen gat, zelf de goede kant op duwen met een schroevendraaier of zoiets.
Die gedachte had ik ook inderdaad
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?