De accu zal in de zadelpen worden geplaatst en vanaf daar lopen er twee kabels naar de voor- en achterderailleur. Voor de voorderailleur zit er keurig een opening in de zadelbuis maar om de kabel naar achteren te leggen is nog een dingetje. De as van de crank loopt nl. vrij in de bracketpot. Nu zit alles gezekerd via een insert in de bracketpot.
De kabel zou dus uit de zitbuis komen (ronde gaatje) en deze moet in het gat linksachter. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat de kabel na 1 ritje al de geest geeft.
Dus ik zit even mijn hoofd te breken hoe ik die kabel op de juiste manier kan monteren. Dus ik ben benieuwd of jullie hier een idee over hebben dat ik kan gebruiken.
Een andere optie die er wel is is het monteren van trapaslagers met een 'sleeve' waarin de as dan draait. Zover ik kan nagaan kan ik dan alleen niet meer de Cannondale crank monteren en dat is eigenlijk wel gewenst. Ik zie dus wel opties voor 24mm assen van o.a. Shimano. Maar goed, ik moet mij er nog even meer in verdiepen of er ook BB30a lagers met een 'sleeve' bestaan. De huidige lagers zijn prima dus het plaatsen van andere lagers is we de laatste optie.