Bladboutjes Campagnolo
-
Casakleinhuis
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar Campa-bladboutjes voor Miche-tandwielen. Welke moet ik hebben en waar zijn ze te krijgen?
Dat kunnen er 101 zijn. Je zal iets meer info moeten geven over modeljaren van de onderdelen.
-
Casakleinhuis
- Forum-lid
Ik vermoedde al dat ik iets te weinig info had gegeven:) Kettingbladen (heb ik net nieuw laten monteren) 52-135 9/10 speed. Staat verder Specialites/Stronglight op (dat zegt mij niets). Crankstel is Campagnolo Veloce 172.5 (heb de fiets in 2007 gekocht, en toen zat dit cranckstel er al op). Is dat genoeg info?
-
Casakleinhuis
- Forum-lid
Omdat dat geen campa-bladboutjes zijn, en ik die fiets (Fausto Coppi) graag zo origineel momgelijk wil houden;) Ze zaten erop, maar pasten niet op de nieuwe kettingbladen, vandaar.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik snap er niets meer van. De TA specialties en t stronglight blad worden vervangen door een stel miche bladen? Terwijl je die bladen net had laten monteren?
Beide keuzes zijn niet origineel, dus wat maakt het nou uit.
Zou dan gewoon een aluminium ultra torque crank moeten zijn met 1 bladboutje dat in de crank gaat. Je hebt echter ook weer campa boutjes gehad voor bladen die schroefdraad in t binnenblad hadden. Al is dat volgens mij nu niet het geval. Mocht je blad schroefdraad hebben dan zijn de onderstaande niet juist.
https://www.mantel.com/campagnolo-athen ... pec[]=1866
Of je gebruikt gewoon de bladbouten die je al hebt.
Beide keuzes zijn niet origineel, dus wat maakt het nou uit.
Zou dan gewoon een aluminium ultra torque crank moeten zijn met 1 bladboutje dat in de crank gaat. Je hebt echter ook weer campa boutjes gehad voor bladen die schroefdraad in t binnenblad hadden. Al is dat volgens mij nu niet het geval. Mocht je blad schroefdraad hebben dan zijn de onderstaande niet juist.
https://www.mantel.com/campagnolo-athen ... pec[]=1866
Of je gebruikt gewoon de bladbouten die je al hebt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
Casakleinhuis
- Forum-lid
Sorry als ik te onduidelijk ben. De TA Specialties/Stronglight kettingbladen zijn er net op gezet, en daar wil ik graag Campa-bladboutjes in hebben;) Het is een detail, ben ik helemaal met je eens, maar ik vind het leuk om die fiets zo origineel mogelijk te houden.
+1 Origineel mag wat kosten
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
Casakleinhuis
- Forum-lid
Grapjas. Stad en land afgezocht naar Campa-voorbladen (Veloce). Niet te vinden (tenzij je iets weet natuurlijk). Achtercassette (8-speed) nieuw op de kop kunnen tikken via dit forum. Dus mocht je me verder kunnen helpen, dan graag.
https://www.rosebikes.nl/campagnolo-10- ... rm-2681611
Lijkt mij de juiste en inderdaad wel iets over de grens...
Lijkt mij de juiste en inderdaad wel iets over de grens...