Over het parcours van het WK gravel is een hoop gezegd, dan ben ik wel benieuwd wat men over het parcours van het NK gravel te zeggen heeft:
https://www.youtube.com/watch?v=WLn2ddOIKEs
Van wat onverhard is lijkt het overgrote deel zand, en met regen dus blubber..
NK Gravel
Lijkt op dat van vorig jaar. Wat je zegt klopt. Vorig jaar was het zo blubber. De winnaar reed op een wegfiets met een cross voorband en een gewone 28 mm wegband achter.
Zijn er meer forumleden die gaan deelnemen?
Het is in mijn achtertuin en de KNWU nodigt iedereen uit om deel te nemen. Dus ik denk doe eens gek en waarom niet.
Ik ben er dus bij.
Het is in mijn achtertuin en de KNWU nodigt iedereen uit om deel te nemen. Dus ik denk doe eens gek en waarom niet.
Ik ben er dus bij.
-
- Forum-lid
Wilde ook meedoen, maar ga de avond ervoor naar het Amsterdam Dance Event 

Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Dat is toch geen belemmering?uninvitedguest schreef: ↑13 okt 2022 12:32 Wilde ook meedoen, maar ga de avond ervoor naar het Amsterdam Dance Event![]()
Wel een goede indekking, maar die heeft ie gewoon gejat van PuckJans schreef: ↑13 okt 2022 12:43Dat is toch geen belemmering?uninvitedguest schreef: ↑13 okt 2022 12:32 Wilde ook meedoen, maar ga de avond ervoor naar het Amsterdam Dance Event![]()

Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.