Batterij Garmin snelheidssensor snel leeg
Hoe lang heb je de batterijen al? Ik had 2 bliosters van 10 van bij de Action, en deze liepen zeer snel leeg. Ik heb een blister van 10 gekocht bij de Ikea, en die doen het een stuk langer. Het is waarschijnlijk geen goed idee dergelijke batterijen lang te bewaren. Tenzij er hier iemand het tegendeel bewijst natuurlijk.
De batterijen van mijn Garmin sensoren gingen ook altijd snel leeg, totdat ik wat betere kwaliteit kocht. Ik gebruik nu die van GP, die gaan ongeveer een jaar mee.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 R7000 - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 R7000 - DT RR511/DT350
-
- Forum-lid HC
Betere kwaliteit batterijen is nogal slecht zelf te checken.
Bij de betere batterijen staat de capaciteit erbij, maar die is zelden meer dan 50% van de slechtste, dat gaat dus nooit veel opleveren.
Houdbaarheid is wel een ding. Bij mij werken de grundig van action/andere prullenpaleizen gewoon normaal lang jaartje in bv powermeter etc.
Bij de duurdere merken werkt het wel vaak gewoon constant lang. Maar de prijs is soms wel 10 of 20x duurder.
Ik heb er altijd 1 bij me onderweg. Net wat je wilt.
Ze gaan in veel sensoren wel snel leeg in op achterop de auto. dus bv 1500 x 2 in of achterop de auto is voor een hoop sensoren gewoon 30uur fietstijd
Bij de betere batterijen staat de capaciteit erbij, maar die is zelden meer dan 50% van de slechtste, dat gaat dus nooit veel opleveren.
Houdbaarheid is wel een ding. Bij mij werken de grundig van action/andere prullenpaleizen gewoon normaal lang jaartje in bv powermeter etc.
Bij de duurdere merken werkt het wel vaak gewoon constant lang. Maar de prijs is soms wel 10 of 20x duurder.
Ze gaan in veel sensoren wel snel leeg in op achterop de auto. dus bv 1500 x 2 in of achterop de auto is voor een hoop sensoren gewoon 30uur fietstijd
Ik snap niet dat de batterij leeg kan raken als de fiets achterop de auto staat, je wielen draaien dan toch niet?wasbeer2006 schreef: ↑25 aug 2021 14:02 Betere kwaliteit batterijen is nogal slecht zelf te checken.
prj