Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
Alex Slok
- Forum-lid
Alex Slok
30 mei 2021 16:59
Bij voorbaat excuses als deze vraag al een keer is gesteld
Ik wil graag mijn 2e racefiets in de schuur ophangen samen met mijn andere racefiets. Je hebt systemen met stangen waar je je fiets overheen schuift zodat ie rust op de bovenbuis. Ik heb een beetje rond gekeken, maar veel varianten voor 2 fietsen zijn er niet te vinden.
Heeft iemand nog een sublieme suggestie voor een soortgelijke oplossing?

-
Nee_Nee
- Forum-lid HC
Nee_Nee
30 mei 2021 20:49
Minder dan 5,00 per fiets.

-
pieterm
- Forum-lid
pieterm
03 jun 2021 11:20
Zelf iets in elkaar steken
In mijn geval een aluminium afrijlat (wanden zijn sandwichpanelen waar niks rechtstreeks kan op bevestigd worden) die op de vloer en plafond met hoekijzers bevestigd is en daarop 2 x een Feedback Sports velo wall rack 2d bevestigd (met zelftappende metaalschroeven).
De 2d versie omdat je beide armen afzonderlijk kan regelen zodat je fiets rechthangt (onafhankelijk van de slope van de bovenbuis) en je ook de afstand kan regelen van de muur (wandafstand instelbaar van 203-305 mm). In mijn geval hangt de fiets 21cm vd muur (stuur van 40cm). Waar de Shifter de muur raakt hangt er dan een stukje zelfklevende Gyproc accoustische tape (die ik overhad)

-
Deleted_User
- Forum-lid
Deleted_User
03 jun 2021 11:34
Het internet staat vol met systemen voor het ophangen van twee (of meer) fietsen. Dus alle voorbeelden zijn eigenlijk onnodig. Google 'Twee fietsen ophangen" en je bent dagen zoet.
Ik denk te lezen dat de TS een specifieke situatie/oplossing zoekt waar onderstaande afbeelding misschien het beste bij past (al genoemd door MarkVeenstra).
Maar de TS mag dat verduidelijken.