Zijn er mensen die ervaring hebben met BIEHLER? Ik heb het dan over zaken als pasvorm, levertijd, kwaliteit, service enzovoorts. Tot slot nog een typisch Hollandse vraag: doen ze wel eens aan afprijzen / korting / sale?
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ben even naar de website van ze gegaan en voor zover ik kon zien worden in ieder geval de jacks en jerseys in Duitsland gemaakt dus het China verhaal klopt niet.Stoffa schreef: ↑10 apr 2021 16:32 Ik denk dat ik redelijk op de hoogte ben van wat de fietskleding-wereld te bieden heeft, en van Biehler ben ik niet onder de indruk.
Bruno Bobbink werd er ook door gesponsord. In zijn vlogs heb ik de kleding vaak in detail bekeken, en ik vind het maar matig. Vaak niet mooi qua design, stoffen ogen wat goedkoper, etc.
Ik heb het idee dat hun businessplan is iedere influencer die ze kunnen vinden te sponsoren, de kleding cheap in China te laten maken, en zo hun winst te pakken.
Ik sla Q36.5, Maap, maar ook Assos, Rapha en CdC veel hoger aan persoonlijk.
Eigenlijk zelfs die naam BIEHLER in hoofdletters, en die uber-Duitse klank vind ik al niks.
In het Tweakers topic kwam er een code voorbij waarmee je bij MAAP hun nieuwe bibshorts en een long sleeve Jersey voor 280 piek totaal kon kopen. Dat zou ik persoonlijk 100x liever hebben.
Maar goed, uiteindelijk heb ik er ook niks van in m'n kast hangen, dus wellicht vind je dit ook een nutteloze fietsforum-post.
Tip is iig wel wat video's van Bruno te kijken op YT. Dan krijg je echt wel een goed beeld van pasvorm en kwaliteit, en dat zijn toch twee van de vier zaken waar je naar zoekt![]()
Sorry, zo letterlijk bedoelde ik "China" niet. Rapha produceert bv ook in China, en die kleding (althans de duurdere lijnen) vind ik wel wel goede kwaliteit.franciscus82 schreef: ↑10 apr 2021 19:59Ben even naar de website van ze gegaan en voor zover ik kon zien worden in ieder geval de jacks en jerseys in Duitsland gemaakt dus het China verhaal klopt niet.Stoffa schreef: ↑10 apr 2021 16:32 Ik denk dat ik redelijk op de hoogte ben van wat de fietskleding-wereld te bieden heeft, en van Biehler ben ik niet onder de indruk.
Bruno Bobbink werd er ook door gesponsord. In zijn vlogs heb ik de kleding vaak in detail bekeken, en ik vind het maar matig. Vaak niet mooi qua design, stoffen ogen wat goedkoper, etc.
Ik heb het idee dat hun businessplan is iedere influencer die ze kunnen vinden te sponsoren, de kleding cheap in China te laten maken, en zo hun winst te pakken.
Ik sla Q36.5, Maap, maar ook Assos, Rapha en CdC veel hoger aan persoonlijk.
Eigenlijk zelfs die naam BIEHLER in hoofdletters, en die uber-Duitse klank vind ik al niks.
In het Tweakers topic kwam er een code voorbij waarmee je bij MAAP hun nieuwe bibshorts en een long sleeve Jersey voor 280 piek totaal kon kopen. Dat zou ik persoonlijk 100x liever hebben.
Maar goed, uiteindelijk heb ik er ook niks van in m'n kast hangen, dus wellicht vind je dit ook een nutteloze fietsforum-post.
Tip is iig wel wat video's van Bruno te kijken op YT. Dan krijg je echt wel een goed beeld van pasvorm en kwaliteit, en dat zijn toch twee van de vier zaken waar je naar zoekt![]()
Heb niet alle producten bekeken omdat ik de naam Biehler verschrikkelijk vind klinken en er geen interesse in heb.
Off topic: kwam er achter dat Meg Meister wel veel in China maakt. En dan een jersey voor 100 plus Euro? Nee dankje, ik blijf wel bij Santini, Sportful, LaPassione, Castelli, Ale, Maap die wel de hoofdmoot in Europa produceren.
Waarom vraag je dan juist hier naar ervaringen en niet elders? Zijn er geen reviews te vinden of verkoopsites met ratings van deze kleding? Bovendien hint je zelf al op de prijs in je opening...