Ik heb een seasucker minibomber ( drager voor 2 fietsen) en ik zoek een mooie oplosding om de voorwielen ook op het dak te zetten. In ieder geval uit de auto, dat scheelt toch ruimte in de auto als we op vakantie gaan.
De seasucker hogg is een mooie oplossing, maar prijzig. Voor 2 fietsen ben je dan al 100 euro kwijt. En met het oog op de (mtb) toekomst, niet geschikt voor steekassen.
Ik ben dus eigenlijk benieuwd of er andere mooie oplossingen zijn zoals de hogg.
En nee ik ga geen trekhaak onder mijn auto hangen, andere achterklep systemen kunnen niet op mijn auto.
Voorwielhouder
-
- Forum-lid

-
- Forum-lid HC
Seasucker betekent geen dakdragers. Dan wordt de spoeling heel dun. Of toch de eigen oplossing van seasucker, of zoals afrit13 aangeeft, vastzetten aan de fiets. Dat kan echter best iets knapper met ander soort bandjes.
Vroeger zouden we daar toeclipsriemen voor gebruiken.
PS, als je al een 500€ ofzo voor zuugnappen op ut dak uitgeeft , kan een 100€ extra voor de wielen er toch ook wel af?
PS, als je al een 500€ ofzo voor zuugnappen op ut dak uitgeeft , kan een 100€ extra voor de wielen er toch ook wel af?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- CampaYolo
- Forum-lid
Zo redeneer ik eigenlijk ook iets te vaak

Ik dacht laat ik eens niet meteen de portemonee trekken deze keer, maar ik denk wel dat je gelijk krijgt.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Ik ben sterk voor El Cheapo doehetzelf oplossingen, maar in dit geval ligt het niet zo voor de hand.
Ps, als ik eens een set extra wielen meeneem, dan past dat meestal nog wel OP de rest van de bagage, ook al is de auto flink volgepakt.
Ps, als ik eens een set extra wielen meeneem, dan past dat meestal nog wel OP de rest van de bagage, ook al is de auto flink volgepakt.
Herhaal dit niet onnodig