Ik ben als beginner op zoek naar een eerste racefiets, tot hiertoe heb ik enkel op stadsfietsen gereden. Mijn budget is beperkt, dus probeer ik iets tweedehands op de kop te tikken.
Ik kwam deze Scott fiets tegen: https://imgur.com/a/FuSmnxQ#1V91I73
De fiets is gebruikt maar ziet er op de foto's zeer goed uit en de accessoires zijn ook inbegrepen.
De verkoper kon er niet veel over vertellen, hij wist bv. de ouderdom niet, behalve het volgende:
banden Michelin krylion carbon
-versnellingen Shimano Tiagra
-wielen mavic krylium ssc
Hoeveel zou een redelijke prijs hiervoor zijn en is deze fiets aan te raden?
Scott racefiets
Bedankt voor de dateringen.
Mijn binnenbeenlengte (met enkel boxershort aan) heb ik gemeten op 88cm.
Ik heb deze gegevens in verschillende calculators online ingegeven. De resultaten wijken een beetje af, maar meestal kom ik rond een getal van 58cm uit voor de framemaat. Zou dat een realistische maat zijn op basis van mijn gegevens?
Deze Scott fiets blijkt slechts maat 54 te zijn (de koper zei eerst 56), dus ik ga op zoek naar een andere tweedehands optie.
Mijn lengte is 1.82m.
Mijn binnenbeenlengte (met enkel boxershort aan) heb ik gemeten op 88cm.
Ik heb deze gegevens in verschillende calculators online ingegeven. De resultaten wijken een beetje af, maar meestal kom ik rond een getal van 58cm uit voor de framemaat. Zou dat een realistische maat zijn op basis van mijn gegevens?
Deze Scott fiets blijkt slechts maat 54 te zijn (de koper zei eerst 56), dus ik ga op zoek naar een andere tweedehands optie.