Vandaag is de vrijwel nieuwe Wilier Escape van een vriend van mij gestolen. Hij zit met zijn handen in het haar, want waar haal je middenin het seizoen met weinig geld op zak zo snel nog een redelijke fiets vandaan??
Is er überhaupt ergens een fiets met triple crank vandaan te halen voor een euro of 200 of is dat echt niet reëel? Iemand nog een alternatief voor het dagelijks afstruinen van Marktplaats?
Fiets gejat en weinig geld
Dank je. Die wielerland is wel een goed idee.
Framemaat was trouwens 58 en eisen: als 't maar voor weinig is en een 30 of 34 voorblad heeft ivm klimplannen. Past misschien ook wel in het topic: 'doe eens mee: waar het goedkoopst?' ; )
Framemaat was trouwens 58 en eisen: als 't maar voor weinig is en een 30 of 34 voorblad heeft ivm klimplannen. Past misschien ook wel in het topic: 'doe eens mee: waar het goedkoopst?' ; )
Wilier Granturismo
Ja, dat heb ik ook al gesuggereerd. Probleem is alleen dat de fiets in een gezamenlijke berging stond, waarschijnlijk geen sporen van braak, dus de verzekeraar zal daar niet zo makkelijk in zijn. Maakt de lijst van verdachten wel een stuk korter natuurlijk. Nou ja, hij moet zelf maar even zijn licht opsteken. Maar de kans dat de fiets nog opduikt, acht ik heel klein.
Wilier Granturismo
Roob72 schreef:Ja, dat heb ik ook al gesuggereerd. Probleem is alleen dat de fiets in een gezamenlijke berging stond, waarschijnlijk geen sporen van braak, dus de verzekeraar zal daar niet zo makkelijk in zijn. Maakt de lijst van verdachten wel een stuk korter natuurlijk. Nou ja, hij moet zelf maar even zijn licht opsteken. Maar de kans dat de fiets nog opduikt, acht ik heel klein.
dat moet ook gewoon verzekerd zijn.
ik weet niet of je aangifte gedaan hebt, want als je dat gelijk gedaan hebt kon de politie nog wel sporen vinden, vinger afdrukken bijvoorbeeld.
dan had je wel geld terug gekregen.
maar als je dat niet gedaan hebt is het telaat.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
stefanofly
- Forum-lid
race-niek schreef:
ik weet niet of je aangifte gedaan hebt, want als je dat gelijk gedaan hebt kon de politie nog wel sporen vinden, vinger afdrukken bijvoorbeeld.
alleen in je natste dromen gebeurt dit