Wie o wie weet daarom of er een website of een kaart beschikbaar is waarop alle openbare drinkwaterpunten in de Duitse Eifel staan?
Ik zit binnenkort in de regio Kyllburg - Birresborn - Gerolstein en heb enkele lange zware solo ritten uitgezet. Voldoende water drinken is daarbij natuurlijk van belang.
Maar om nu continu bij iemand aan te gaan bellen, op het terras te gaan zitten voor een drankje of de supermarkt in te lopen voor een fles water (met mijn fiets onbeheerd en met een simpel slot buiten) zie ik niet zo zitten.
Bij 1 van deze ritten beklim ik continu verschillende bergen waarbij ik, zodra ik de top heb bereikt, weer via dezelfde route naar beneden ga. En omdat hierbij meerdere beklimmingen vanuit 1 dorp starten, passeer ik bijvoorbeeld het dorp Birrresborn al 7 keer. Idem bij het dorpje Mürlenbach. (zie afbeelding)
Deze rit heb ik puur uitgezet voor het maken en trainen van hoogtemeters wegens mijn deelname aan de AGR en de Alpe d'HuZes. (kijk daarom eens op https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundr ... huzes-2020) Dank je
Zou ik al een openbaar waterpunt in deze dorpen weten, kan ik na iedere klim mijn fles(sen) weer bijvullen.
Bedankt