Hallo allemaal,
Onlangs heb ik mijn tweede fiets geupgradet van Tiagra 4600 naar 105 R7000. Echter is de wielset die erbij zat 10 speed dus niet meer geschikt nu hij 11 speed geworden is.
Deze fiets gebruik ik in de winter voor op de trainer en om naar buiten te gaan. In de zomer bouw ik deze om naar tijdritfiets en gaan mijn 50mm carbon chinawielen erin.
De set zal voornamelijk gebruikt worden als het weer te slecht wordt om mijn Bianchi naar buiten te halen, maar ik geen zin heb in Zwift
Nu zoek ik een degelijke set wielen om naast mijn carbon wielen een degelijke set te hebben om in de winter mee naar buiten te gaan. Aangezien het mijn tweede fiets is, wil ik niet extreem veel geld hieraan uitgeven.
Mijn oog is gevallen op de Vision Team 35 Comp SL. De Fulcrum racing quattro is volgens mij over gegaan op de Racing 4, welke ook slecht te verkrijgen is, en ook een stukje duurder dan de Vision wielen. Mijn budget is zo'n 200-250 euro. Hebben jullie nog goede suggesties waar ik naar kan gaan kijken?
Alvast bedankt voor jullie input!
Lennart
Degelijk trainings-/winterwiel gezocht
Ik heb ook Aksiums gehad, prima als winterwielen. Voor 100,- incl banden, lach je je rot. Staan inderdaad op dit forum te koop.
Ik heb ook gekeken naar de Visionwielen, maar veel reviews spreken over problemen met de lagers. Je ziet zo ook veel in de aanbieding, dat heeft vast met elkaar te maken.
Fulcrum racing 5 koop je nieuw binnen jouw budget. Ik heb ze jaren gereden, nooit iets mee gehad.
Fulcrum racing 5 koop je nieuw binnen jouw budget. Ik heb ze jaren gereden, nooit iets mee gehad.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
hoi lennart
dat met die lagers valt wel mee, kijk maar eens naar de filmpjes van hambini
er zitten cartridge lagers in de meeste vision naven, nu maakt het dus uit welk merk lager je toepast.
ik heb hier een setje Vision T42 liggen, recht, oer sterk, en de lagers vervangen is een eenvoudig klusje.
je mag ze overnemen voor 150euro tegen een klein beetje extra zet ik er nieuwe lagers in.
stuur maar een pbtje, dan zorg ik voor wat foto's
reden van verkoop is dat ik weer met lage velgen wil rijden.
dat met die lagers valt wel mee, kijk maar eens naar de filmpjes van hambini
er zitten cartridge lagers in de meeste vision naven, nu maakt het dus uit welk merk lager je toepast.
ik heb hier een setje Vision T42 liggen, recht, oer sterk, en de lagers vervangen is een eenvoudig klusje.
je mag ze overnemen voor 150euro tegen een klein beetje extra zet ik er nieuwe lagers in.
stuur maar een pbtje, dan zorg ik voor wat foto's
reden van verkoop is dat ik weer met lage velgen wil rijden.