Alles over vakanties op én met de fiets
-
dewitte
- Forum-lid
dewitte
31 mei 2010 12:47
Beste forumleden,
Op zaterdag 3juli wordt er bij ons in het gezellige grensdorp Putte (Woensdrecht) een tourtocht gehouden met 3 verschillende afstanden die merendeels door onze polders gaan. Wij hebben de grote tocht van 125km vorige week al gereden met onze club en is bij iedereen in goede aarden gevallen,ZEER MOOI!!
Kan ook niet anders dat onze dorpsgenoot magic JAN JANSSEN deze tochten heeft uitgestippeld! Voor de liefhebbers is er zondag de passage van de Tour De France die door ons dorp de grens oversteken.
Heel het dorp wordt omgevormd tot een fietsdorp!! En je kan online inschrijven om er zeker van te zijn dat je kan starten en geen lange wachtrijen moet trotseren

!
Wij verwachten jullie allemaal op 3 en 4 juli in Putte

!
www.puttetourklassieker2010.com/html/Pu ... tocht.aspx
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
-
hoevenenlion
- Forum-lid
hoevenenlion
31 mei 2010 22:28
[quote="de witte"]Beste forumleden,
Op zaterdag 3juli wordt er bij ons in het gezellige grensdorp Putte (Woensdrecht) een tourtocht gehouden met 3 verschillende afstanden die merendeels door onze polders gaan. Wij hebben de grote tocht van 125km vorige week al gereden met onze club en is bij iedereen in goede aarden gevallen,ZEER MOOI!!
Kan ook niet anders dat onze dorpsgenoot magic JAN JANSSEN deze tochten heeft uitgestippeld! Voor de liefhebbers is er zondag de passage van de Tour De France die door ons dorp de grens oversteken.
Heel het dorp wordt omgevormd tot een fietsdorp!! En je kan online inschrijven om er zeker van te zijn dat je kan starten en geen lange wachtrijen moet trotseren

!
Wij verwachten jullie allemaal op 3 en 4 juli in Putte

!
http://www.puttetourklassieker2010.com/ ... tocht.aspx[/quote]
In het lokale dagblad had ik het al gelezen. Als ik vrij ben die dag ga ik zeker mee rijden. Als ik ga trainen zit ik veel aan jullie kanten.
-
peterj
- Forum-lid
peterj
01 jun 2010 00:29
29,50 € inschrijfgeld voor een toertochtje is van de zotte.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
pinag
- Forum-lid
pinag
01 jun 2010 11:58
ontopic: fantastisch mooi gebied!
offtopic: waarom kiezen organisaties van dit soort tochten er toch voor de prijs zo hoog te maken, maar dan wel (bijv) shirts te vergeven? de gemiddelde toerder zit toch helemaal niet te wachten op zo'n shirt? it ain't exactly de Amstel Gold Race of de Marmotte die je fietst, dus het is leuk, maar niet iets om zooooooo trots op te zijn dat je er een shirt aan over wilt houden. of schat ik de gemiddelde toerder verkeerd in? of is de gemiddelde toerder niet de doelgroep van deze tocht?
Ik hou van Triple.