Shifter en stuurlint
Graag wil ik wat advies krijgen van een paar kenners.
Zelf heb ik nog ultegra 2009 op mijn fiets zitten maar bij de 2010 versie worden de kabels weggewerkt in je stuurt. Zou je door alelen de shifters te vervangen voor een 2010 versie de kabels weg kunnen werken in je stuur? Of moet je perse de hele groep kopen? Misschien omdat 2009 en 2010 versie niet samen gaan.
En ik wou ook nog een nieuwe stuurlintje erop doen maar een witte, je hebt van dat speciale afneembare materiaal waar de linten van zijn gemaakt. Weet iemand wat dit voor materiaal dit is? En waar deze linten te koop zijn?
Alvast bedankt
Zelf heb ik nog ultegra 2009 op mijn fiets zitten maar bij de 2010 versie worden de kabels weggewerkt in je stuurt. Zou je door alelen de shifters te vervangen voor een 2010 versie de kabels weg kunnen werken in je stuur? Of moet je perse de hele groep kopen? Misschien omdat 2009 en 2010 versie niet samen gaan.
En ik wou ook nog een nieuwe stuurlintje erop doen maar een witte, je hebt van dat speciale afneembare materiaal waar de linten van zijn gemaakt. Weet iemand wat dit voor materiaal dit is? En waar deze linten te koop zijn?
Alvast bedankt
Specialized Venge pro, S-works Allez, Sensa Lombardia, Trek Superfly Elite
Bedankt voor de reacties, ga nu die waslijnen eens van mijn fp3 afhalen en mijn nieuwe SL 2009 instaleren met en morgen die shifters halen bedankt!
p.s weet jij iets van die stuurlint? En heb je een foto van je fiets? altijd mooi om zo iets te zien!
p.s weet jij iets van die stuurlint? En heb je een foto van je fiets? altijd mooi om zo iets te zien!
Jawel, ik zoek een wit stuurlint. Maar deze worden snel vies. Ik had gehoord dat je een lint had dat je met een schuursponsje of iets anders weer schoonkon maken.
-
- Forum-lid
Je hebt ook stuurling van BBB, wit van kleur en goed schoon te maken! Heeft mijn vriendin ook op de fiets en die is er tevreden over...gewoon te koop bij de FM!
rainmaker schreef: En heb je een foto van je fiets? altijd mooi om zo iets te zien!
[img=http://lh3.ggpht.com/_kWlwMmLzFOg/TAPFg ... MG0034.JPG]
-
- Forum-lid
Bedoel je een een stuurlintje van LizzardSkins? Volgens mij zijn deze aardig wit te houden.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Heb nog geen foto's van mijn fiets met de 6700 shifters, alleen van hoe ie was met waslijnen.
[img=http://fjw-modding.nl/afbeeldingen/fiets/IMG_4578.jpg]
Shifters zijn zoals ik al zei vervangen en kabels zijn nu zwart i.p.v. rood.
[img=http://fjw-modding.nl/afbeeldingen/fiets/IMG_4578.jpg]
Shifters zijn zoals ik al zei vervangen en kabels zijn nu zwart i.p.v. rood.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
weten jullie of het ook mogelijk is bij de sl groep. Bij mijn FM en ook op verschillende sites wordt vermeld dat je dan ook de remmen en de voorderrie moet vervangen. De shifters werken in die vermeldingen alleen met de 6700 remmen en voorderrie
Marcel
Stevens SCF. Cannondale Topstone.
Stevens SCF. Cannondale Topstone.
-
- Forum-lid
Jammer dat de shifters erg prijzig zijn en qua prestaties schiet je er weinig mee op. Als de prijs lager was zou ik ze ook vervangen....€€€
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0