Shortlist: caad 10, trek 2.3, cube attempt
Moeilijk zeg een keuze maken!
Dit is m'n top 3:
Caad 10: prachtige fiets maar iets te aggressieve houding, of valt dit reuze mee? Iemand ervaring met deze fiets?
Trek 2.1 of 2.3 Mooi fietsje. De 2.3 de extra meerprijs waard?
Cube attempt: goede recensies.
Fiets 2 a 3 x pw, zo'n 50 km. 76 kg
Wie helpt met deze moeilijk maar leuke keuze? (en ja, tuurlijk moet ik proefrijden...)
Dit is m'n top 3:
Caad 10: prachtige fiets maar iets te aggressieve houding, of valt dit reuze mee? Iemand ervaring met deze fiets?
Trek 2.1 of 2.3 Mooi fietsje. De 2.3 de extra meerprijs waard?
Cube attempt: goede recensies.
Fiets 2 a 3 x pw, zo'n 50 km. 76 kg
Wie helpt met deze moeilijk maar leuke keuze? (en ja, tuurlijk moet ik proefrijden...)
dirk
-
- Forum-lid HC
Gewoon kopen wat je zelf het mooiste vind. Zijn allemaal top fietsen en voor jouw gebruik zul je weinig merken van termen als agressief, strak, stijfframe, etc. Het belangrijkste is dat je juiste framemaat kiest en goed zit.
What makes the boat go faster?
Zal elkaar inderdaad niet zoveel ontlopen. De Caad 10 ziet er op beeld misschien wel een beetje saai uit maar "in het echt" is het een plaatje. Heeft mijn lichte voorkeur. De enige reden dat ik twijfel is de "racegeometrie" .. En veel spacers o.i.d. maakt het er ook niet fraaier op. Helaas is de levering, door het enorme succes, een probleem en kan het weken duren.... een proefrit met een frame in m'n maat is dus wat lastig... Daarom probeer ik wat reacties te krijgen van mensen die al op een caad rijden en/of vergelijkingsmateriaal hebben..
dirk
-
- Forum-lid HC
Rij zelf op een CAAD9 (CAAD10 ligt klaar om op tre bouwen). Daarnaast een C'dale SuperSix. Als je teveel spacers nodig hebt dan is de maat niet goed. Misschien een forumlid bij je in de buurt om even te rijden.
What makes the boat go faster?
Ik zou ook voor de Caad gaan en als 2e keuze de Trek.
Deze merken hebben voor mij een hogere aantrekkingskracht dan een Cube.
Kies gewoon wat je mooi vind en wat goed bij je past.
Het zal zeker een verbetering zijn met je stalen ros van nu.
Succes met je keuze.
Deze merken hebben voor mij een hogere aantrekkingskracht dan een Cube.
Kies gewoon wat je mooi vind en wat goed bij je past.
Het zal zeker een verbetering zijn met je stalen ros van nu.
Succes met je keuze.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Bof, fijn voor je.