Campa cassette afnemer (budget)
- dirtyharry13
- Forum-lid
Ik heb een mavic wielset met campa body en die ga ik ombouwen naar shimano. Op zich geen probleem maar de (campa) cassette zit er nog op.
Heeft iemand in de buurt van Hilversum deze afnemer liggen welke niet gebruikt wordt? Voor een klein bedrag wil ik hem wel overnemen ook al is het waarschijnlijk voor eenmalig gebruik.
Heeft iemand in de buurt van Hilversum deze afnemer liggen welke niet gebruikt wordt? Voor een klein bedrag wil ik hem wel overnemen ook al is het waarschijnlijk voor eenmalig gebruik.
Als je de porto kosten heen en terug wilt betalen, mag je die van mij wel lenen. Mocht je niemand anders vinden zeg maar...
- dirtyharry13
- Forum-lid
Mooi aanbod maar met 2x pakketkosten kan ik beter een bbb voor 17€ in de winkel halen. Daar zal het ws toch wel op uitdraaien maar niet geschoten is altijd mis.
Dank in ieder geval voor de behulpzaamheid
.
Dank in ieder geval voor de behulpzaamheid
Ik woon in Bilthoven, da's vlakbij... Fiets maar langs en neem 'm mee en breng 'm later een keer terug. Ik heb een pakjesbak dus ik hoef niet thuis te zijn.
Ik heb er een die je mag houden. Niet meer nodig. €7,50. moet nog opgestuurd voor jouw rekening.
- dirtyharry13
- Forum-lid
- dirtyharry13
- Forum-lid
- dirtyharry13
- Forum-lid
- dirtyharry13
- Forum-lid
Het is gelukt dankzij het aanbod van bluebird.
Allen bedankt voor de positieve reacties.
Topic mag op slot.
Allen bedankt voor de positieve reacties.
Topic mag op slot.