Titel zegt het al. Ben ooit overgestap van de cosmic carbon naar de lightweigts.
Overstap is niet op alle vlakken goed bevallen dus wil graag terug. Wellicht dat er met ruilen (plus financiele compensatie) twee partijen blij te maken zijn.
Voor meer info stuur een PM.
Mavic Cosmic carbon gezocht evt ruilen voor lightweights???
Is lightweights verkopen en nieuwe Cosmics kopen niet veel voordeliger voor je?
Bij mij thuis staan op zich 2 setjes Cosmics, en Lightweights zijn ook wel stoer, maar ik heb zo het vermoeden dat de financiele compensatie die jij voor ogen hebt het voor mij niet zo heel interessant maakt (+ ik ben eigenlijk uitermate tevreden met m'n Cosmics)
Bij mij thuis staan op zich 2 setjes Cosmics, en Lightweights zijn ook wel stoer, maar ik heb zo het vermoeden dat de financiele compensatie die jij voor ogen hebt het voor mij niet zo heel interessant maakt (+ ik ben eigenlijk uitermate tevreden met m'n Cosmics)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Krijg het idee dat de 2hands verkoop van de lightweights op dit moment volledig op zijn gat ligt. (Die van mij staan eigelijk als sinds eind vorig jaar in de verkoop) Ik hoef zeker niet de hoofdprijs te hebben voor mijn lightweights
(mede ook doordat het de speciale uitgave is van ferrari, waardoor ze niet op elke fiets goed staan) Dus wellicht dat er met een ruil actie zoals gezegd voor bijde partijen een goede deal kan ontstaan.
En ja ik ken niemand die niet tevreden is over zijn cosmics.
(mede ook doordat het de speciale uitgave is van ferrari, waardoor ze niet op elke fiets goed staan) Dus wellicht dat er met een ruil actie zoals gezegd voor bijde partijen een goede deal kan ontstaan.
En ja ik ken niemand die niet tevreden is over zijn cosmics.
-
- Forum-lid
@ 53X11 welke Cosmics heb je als ik vragen mag? (in verband met topic vervuilen)
Wanneer wordt het Zomer....
SL's (eerste serie) en die zware-zwarte-met-de-grote-stickers
(die laatste zijn eigenlijk van mevr 53x11. Zoek in het forum maar eens op 'cinelli wielen')
(die laatste zijn eigenlijk van mevr 53x11. Zoek in het forum maar eens op 'cinelli wielen')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?