Goede dag,
Ik zie soms op Youtube een tandwieletje die op de fiets gemonteerd wordt als het achterwiel eruit wordt gehaald. Dit zodat je de ketting kan blijven roteren om schoon te maken.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om dit hulpstuk online te vinden.
Kan iemand mij hier bij helpen?
Schoonmaak tandwiel
- alliance_0
- Forum-lid
Futurumshop https://www.futurumshop.nl/morgan-blue- ... grol.phtml
Of gewoon de plaatselijke fietsenmaker!!!
Of gewoon de plaatselijke fietsenmaker!!!
€14,95 bij Futurumshop en €6,50 bij Mantel
Soms begrijp ik niets van die grote prijsverschillen op kleine absolute bedragen.
Soms begrijp ik niets van die grote prijsverschillen op kleine absolute bedragen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- alliance_0
- Forum-lid
Had ik dus ook. Besteld bij Futurum voor €14,95 en zag hem later bij mijn fietsenmaker voor bijna €10 minder.
Het is soms lastig. Kocht laatst een buitenblad bij de fietsenmaker, ik dacht gun hem ook wat (€62, ik maakte wel een opmerking over die prijs), tot dat ik het zelfde blad bij Futurumshop voor €30 minder zag. Mijn fietsenmaker was sportief en gaf mij €30 korting op mijn volgende aankoop. Voor een tientje meer had ik niets gezegd, maar vond dit toch iets te gortig.
Inmiddels ben ik er wel achter dat je van die kleine dingetjes vaak beter bij de LBS kan kopen, want de gratis verzendkosten (Futurumshop) moeten ergens van betaald worden
Het is soms lastig. Kocht laatst een buitenblad bij de fietsenmaker, ik dacht gun hem ook wat (€62, ik maakte wel een opmerking over die prijs), tot dat ik het zelfde blad bij Futurumshop voor €30 minder zag. Mijn fietsenmaker was sportief en gaf mij €30 korting op mijn volgende aankoop. Voor een tientje meer had ik niets gezegd, maar vond dit toch iets te gortig.
Inmiddels ben ik er wel achter dat je van die kleine dingetjes vaak beter bij de LBS kan kopen, want de gratis verzendkosten (Futurumshop) moeten ergens van betaald worden