Kan er iemand een leuk en gezellig hotel/bed&breakfast aanbevelen in Rotterdam waar je racefiets mee op de kamer mag?
Zou voor een weekend België -> Rotterdam -> België zijn met de racefiets met grote backloader zadeltas.
Fietsvriendelijk hotel Rotterdam
Het NH in Groningen.
Volgens mij is er geen enkel hotel dat het boeit als je met een schone racefiets naar binnen komt. Onder de modder wellicht wel maar dan zullen ze het ook al minder fijn vinden dat jij zelf ook onder de modder binnen komt. Ik zou gewoon een leuk hotel zoeken met een chille relax ruimte, bubbelbad, goed uitgebreid ontbijtbuffet, en dan even bellen of dat een probleem is. In mijn ervaring is het bij de gemiddelde B&B nog minder een probleem. Regelmatig netjes de fiets in de schuur kunnen stallen, of gewoon op de kamer, no problemo.
Aangezien ik redelijk in de buurt van Rotterdam woon heb ik 0,0 ervaring met hotels daar..... (alleen Hotel New York de bruid suite, die is overigens groot genoeg om een complete fietsenwinkel in te beginnen of om een wedstrijd te houden, maar toen fietste ik sowieso nog niet eens).
Als de hotelkamer groot genoeg is gewoon meenemen. Er zullen idd. weinig hotels zijn waar ze bezwaar zullen hebben zolang de fiets schoon is. Ik neem zelf al jaren mijn fiets mee naar de hotelkamer als ik op doorreis ben en tot heden 1 receptioniste gehad die protesteerde, maar na een kort gesprek incl. manager ook toen de fiets mee mogen nemen.. O ja, en 1 keer een kleine kamer gekregen, maar toen mocht de fiets in het kantoor van de manager. Deed daar ook helemaal niet moeilijk over.
Time is on my site.