Sponsor
Goeiedag allemaal,
Vandaag kreeg ik een bericht van een lokale winkel die mij graag zou sponseren. Alleen zij vragen aan mij wat ik van hun verwacht. Zelf vind ik dit een moeilijke situatie. Hoe moet ik verder/wat moet ik van hun verwachten.
Naast mij zouden ze nog andere gaan sponseren met het zelfde bericht. Maar wat nou als de een een fiets krijgt en de andere een shirtje (als voorbeeld bedoelt)
Bedankt voor advies,
Flowik
Vandaag kreeg ik een bericht van een lokale winkel die mij graag zou sponseren. Alleen zij vragen aan mij wat ik van hun verwacht. Zelf vind ik dit een moeilijke situatie. Hoe moet ik verder/wat moet ik van hun verwachten.
Naast mij zouden ze nog andere gaan sponseren met het zelfde bericht. Maar wat nou als de een een fiets krijgt en de andere een shirtje (als voorbeeld bedoelt)
Bedankt voor advies,
Flowik
Fiets, reserve fiets, koers kleding, casual kleding, auto (voorkeur station wagen), tankpas, trainer. masseur etc etc.
Zet hem op! Hoog inzetten, kun je altijd nog iets inleveren.
Zet hem op! Hoog inzetten, kun je altijd nog iets inleveren.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Fiets, reserve fiets, masseuse, camper met douche, personal/mental coach, reserve wielen......etc.
Zonder gekheid, zou een persoonlijk gesprek aanvragen en eerst eens vragen waar ze zelf aan denken en wat voor budget ze beschikbaar willen stellen, als je dat weet kan jezelf misschien aangeven waar je het meeste behoefte aan heb en daar samen invulling aan geven.
Zonder gekheid, zou een persoonlijk gesprek aanvragen en eerst eens vragen waar ze zelf aan denken en wat voor budget ze beschikbaar willen stellen, als je dat weet kan jezelf misschien aangeven waar je het meeste behoefte aan heb en daar samen invulling aan geven.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zet op een rijtje wat jij te bieden hebt, hoeveel exposure jij kunt genereren, denk ook aan social media en een berichtje in het lokale krantje. Vraag aan de fietsenmaker hoeveel zichtbaarheid zei eisen in welke koersen en naderhand op de social media en wat zij daarvoor over hebben.
Een setje kleding lijkt mij logisch, de rest is afhankelijk van het budget en jouw behoeftes.
Een setje kleding lijkt mij logisch, de rest is afhankelijk van het budget en jouw behoeftes.
Campagnolo Ultra Dork
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Junioren - Nationaal & voornamelijk regionaal. (mtb/race)
Gaat inderdaad om een fietsenmakercolnagofreak schreef: ↑11 mar 2018 20:25In principe kocht ik altijd mijn fietsen bij deze fietsenmaker, via social media hun gaan taggen etc. Hun gingen volgen wat ik deed en intresse tonen. Dus denk dat dat goed zit.
Ik zag nergens dat het om een FM zou gaan?
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Dus in onderhandeling gaan met de fm over de plussen en minnen. Wat verwachten zij van jou als tegen prestatie? Zit er nog een extra in bij hogere prestatie?
En gaat het om de views op social media, of gaat het voornamelijk om zichtbaarheid tijdens evenementen/ wedstrijden.
Ben je een winnaar of op een andere manier goed zichtbaar?
Allemaal zaken die meetellen hierin.
Je zou in een dergelijk geval heel goed af kunnen spreken dat je in natura vergoed wordt voor geleverde diensten, maar dan moet dit wel meetbaar zijn.
En gaat het om de views op social media, of gaat het voornamelijk om zichtbaarheid tijdens evenementen/ wedstrijden.
Ben je een winnaar of op een andere manier goed zichtbaar?
Allemaal zaken die meetellen hierin.
Je zou in een dergelijk geval heel goed af kunnen spreken dat je in natura vergoed wordt voor geleverde diensten, maar dan moet dit wel meetbaar zijn.