Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Problemen met mijn nieuwe mio cyclo 405

sperre
Forum-lid

sperre 25 feb 2018 20:51

Beste,

Ik heb mij net een nieuwe mio cyclo gekocht via internet. Het probleem bevindt zich bij het vinden van een gps signaal. Soms moet ik 20min wachten alvorens mijn gps contact kan maken of moet ik eerst enkele km's rijden en dan hopen op een gps signaal.

Ik heb de mio al eens geupate, de fabrieksinstellingen gereset. Zou dit aan een fout liggen van het apparaat zelf of is dit probleem gekend bij andere gebruikers.
Zelfs vandaag bij een ritje van 60 km heb geen contact kunnen maken. Bij het stoppen van de rit heb ik hem uit en aan gezet. Nog steeds geen contact. Ik vroeg erna een surpise me route en toen vond hij plots satellietontvangst.

Hebben jullie enige raad hoe ik dit probleem kan oplossen, of is de enige oplossing opsturen en hopen om 1 die wel optimaal werk.

Alvast dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door Edwin op 26 feb 2018 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar juiste subforum

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 25 feb 2018 22:32

Er is op dit forum ook een subforum voor fietscomputers. In dat subforum is een topic van 94 pagina’s over de Mio cyclo. Misschien vind je daar een aanwijzing of oplossing, in ieder geval zitten daar ook gebruikers met een zelfde toestel. Als je je vraag daar stelt krijg je wellicht meer gerichte reacties.

Plaats reactie