Hallo iedereen
Ik heb zopas een Garmin gekocht (820 Edge) en heb hem aan de computer gekoppeld via Garmin express. Daar stond dat er een update was. Ik heb die update gedaan maar toen ik alle stappen gevolgd had. (Garmin ontkoppelen, aandoen en weer koppelen) bleef het programma hierop vastzitten. Ik heb de Garmin dan maar uitgetrokken en geüpdatet via het toestel zelf. Iemand die hier nog al problemen mee gekend heeft? Zie foto
Garmin update
-
ronvrolijkfiets
- Forum-lid
Lees het nu pas.
Advies, gewoon even geduld hebben en nog eens proberen. Uiteindelijk lukt het maar heef5 wel de tijd nodig.
Zelfde probleem met updaten gehad met de Touring Plus, maar uiteindelijk wel de meest recente kaarten !!
Advies, gewoon even geduld hebben en nog eens proberen. Uiteindelijk lukt het maar heef5 wel de tijd nodig.
Zelfde probleem met updaten gehad met de Touring Plus, maar uiteindelijk wel de meest recente kaarten !!
Om deze reden gebruik ik altijd de Garmin Webupdater. Met dit tooltje, dat je van de Garmin site kunt halen, gaat het bij mij tot nu toe altijd in een keer goed.