Hallo
Kan de kader in bijlage kopen maar ben op zoek naar het juiste type ervan. De kader zou carbon zijn en 5 jaar oud. Kan er mij ook iemand zeggen wat een redelijke prijs zou zijn voor deze kader (wanneer hij in goede staat is natuurlijk)
Wanneer ik deze kader zou kopen kan ik dan zonder problemen een van de huidige groepen erop zetten (10 speed bv) ? Of moet ik naar een ouder groep gaan
bedankt voor de hulp
kader en group
-
koelekiller
- Forum-lid
Het lijkt me een Time frame..

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Tweede hands carbon frame van >5 jaar: don't go there!
Dat zie ik ook maar wat ik was benieuwd naar jou implicatie 53x11?
53x11 schreef:Het lijkt me een Time frame..
Dat zie ik ook maar wat ik was benieuwd naar jou implicatie 53x11?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
^ ???
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
53x11 schreef:^ ???
Ik dacht dat er een kwalitatieve implicatie achter zat. Ik noem maar even iets zoals : "het is Time dus niet kopen want het gaat stuk als je ernaar kijkt" oid.
Maar ik begrijp dat jou "Time" antwoord dezelfde observatie was die ik ook had na het zien van de foto
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik wil niet mierenneuken (maar ik doe het toch een beetje) maar het is jouW in het geval van gebruik van een bezittelijk voornaamwoord. Gezien de rest van je vocabulaire stond het een beetje raar 
FW schreef:Ik wil niet mierenneuken (maar ik doe het toch een beetje) maar het is jouW in het geval van gebruik van een bezittelijk voornaamwoord. Gezien de rest van je vocabulaire stond het een beetje raar
I stand corrected
Je ziet inderdaad dingen die er niet zijn. Ik zag alleen een Time frame 
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?