BRM 200 Boekelo, Tecklenburg, donderdag 28 december 2017
-
- Forum-lid
Na Tecklenburg zit het steile klimwerk erop, maar dat betekent niet dat de rit vlak wordt. Er zullen nog aardig wat hoogtemeters volgen, maar die zijn zo goed als allemaal vals plat. Ongeveer 40 kilometer voor de finish is de vrije controle in Holtwick. Vanaf hier is het vooral vals plat naar beneden tot aan de finish. Omdat rijders hier al in het donker zullen rijden, worden de wegen iets breder en groter. Na Buurse gaat de route binnendoor langs beschutte wegen naar de finish in Boekelo. Wie hier aankomt heeft ruim 200 kilometer op de teller staan. Binnen wacht de warmte en een stempel, voor wie het gehaald heeft.
Tot slot: bij slecht weer wordt een alternatieve gps-track over hoofdwegen, die beter gestrooid worden gepubliceerd. De huidige track is voorlopig.
Start is om 9:00 uur bij het bekende adres: Café De Buren, Beckumerstraat 2, (7548 BG) Boekelo.
Aanmelden kan via: https://randonneurs.nl/event/brm-200-bo ... cklenburg/
Aangezien het hier net begint te sneeuwen, lijkt de regen inmiddels op te zijn

Maar het brevet staat bij mij in de planning als het een beetje redelijk weer is (geen ijs op de weg, geen langdurige regen bij temperaturen dicht bij het vriespunt, dat soort dingen).
-
- Forum-lid
Drie jaar geleden sneeuwde het ook, maar tijdens de tocht niet meer. Vanuit het noorden
en oosten was Boekelo toen goed te bereiken, vanuit het zuiden en westen was het bijna onmogelijk.
Echt omstandigheden voor een winterbrevet, ik ben benieuwd.
en oosten was Boekelo toen goed te bereiken, vanuit het zuiden en westen was het bijna onmogelijk.
Echt omstandigheden voor een winterbrevet, ik ben benieuwd.
-
- Forum-lid
Misschien moet ik ook maar weer eens meerijden. Vorig jaar vond ik dit een onverwacht zware fietstocht, kijken hoe het dit jaar gaat.
-
- Forum-lid
Dit jaar hoop ik er ook weer bij te zijn. Vorig jaar was erg leuk. Met de laatste 80 km DDX op kop die er goed de gang ik hield.
Het was koud maar met een groepje was het goed te doen.
Zou er graag bij zijn, rijd veel en graag rond Tecklenburg. Helaas zit ik dan in de Dolomieten, zal wel weer een op- en neer Brennerpas worden van 130km ( racefiets gaat mee).
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Was leuk groepje ja, ik zal dit keer maar wat meer kopwerk doenRidley Noah flyer schreef: ↑14 dec 2017 21:55 Dit jaar hoop ik er ook weer bij te zijn. Vorig jaar was erg leuk. Met de laatste 80 km DDX op kop die er goed de gang ik hield.

Vorig jaar was ik nog herstellend van heup en had ik nog last van plaatje wat erin zat.
-
- Forum-lid
Ja dat is zo. Vorig jaar kon ik het op mn tandvlees bijhouden. En dit jaar ben ik niet veel beter. Een paar van dat groepje gaan weer dus wie weet.DDX schreef: ↑15 dec 2017 19:05Was leuk groepje ja, ik zal dit keer maar wat meer kopwerk doenRidley Noah flyer schreef: ↑14 dec 2017 21:55 Dit jaar hoop ik er ook weer bij te zijn. Vorig jaar was erg leuk. Met de laatste 80 km DDX op kop die er goed de gang ik hield.
Vorig jaar was ik nog herstellend van heup en had ik nog last van plaatje wat erin zat.
De route is gecontroleerd. Er zijn een paar stukjes geüpdate en aan het einde is er ivm werkzaamheden ook wat veranderd aan de route.
De nieuwe track zal een dezer dagen op www.randonneurs.nl verschijnen. Vergeet niet de nieuwe file te downloaden!
Als voorproefje:
https://www.relive.cc/view/g16270036473
De nieuwe track zal een dezer dagen op www.randonneurs.nl verschijnen. Vergeet niet de nieuwe file te downloaden!
Als voorproefje:
https://www.relive.cc/view/g16270036473
-
- Forum-lid
Hoeveel aanmeldingen zijn er tot nu toen ?