Rose magazijnverkoop
https://www.rosebikes.nl/inhoud/de-rose ... jnverkoop/
as vrijdag begint het..... Iemand ervaring ? Is het de moeite waard ?
as vrijdag begint het..... Iemand ervaring ? Is het de moeite waard ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
- devriesman
- Forum-lid
Leuke zaak. Nooit spijt van een bezoek gehad..
De laatste keer dat ik er was, was het totaal niet de moeite, Maar dat is inmiddels weer een paar jaar geleden. Toen lag er alleen maar onverkoopbare oude rommel en geen goede aanbiedingen
Live fast; die young. mijn blog
Ik ben er de laatste jaren een paar keer geweest maar vooral de laatste twee keer (dit najaar) was het assortiment wel karig geworden. Vooral veel fietsen (op zich mooie kortingen als je toch al een Rose fiets zocht), wat wielsets (niet echt goedkoop), wat kleding (voornamelijk b-garnituur en eigen merk), veel schoenen (zomer, winter, mtb) en verder wat prullaria zoals bandjes, helmen, spatborden, lampjes etc. Vroeger had je ook graaibakken met sturen, stuurpennen, zadels, zadelpennen, remschijven, cranksets enzo maar die heb ik de laatste keren nooit meer gezien. Maar je, je weet van tevoren natuurlijk nooit precies wat ze deze keer in de uitverkoop gooien.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht."
- Wiliertoerist
- Forum-lid
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Over het algemeen is het zo dat de eerste dag de beste dag is om heen te gaan. Alle mooie koopjes gaan die dag de deur al uit.
In het verleden ben ik 2 maal geweest, en toch wel leuke spullen op de kop kunnen tikken. Maar het is wel het magazijn uitverkoop, dus gedateerde spullen.
In het verleden ben ik 2 maal geweest, en toch wel leuke spullen op de kop kunnen tikken. Maar het is wel het magazijn uitverkoop, dus gedateerde spullen.
Als ik een vrouw zou hebben zou ik dat zeker doen.Wiliertoerist schreef: ↑05 dec 2017 23:47Je vrouw op de Kerstmarkt afzetten en haar na je bezoekje bij Rose weer oppikken...
Maar ja, vanuit Assen is het toch nog wel 2 uurtjes rijden... en weer terug
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez
-
sharkman113
- Forum-lid HC
lekker thuis blijven, is echt niet de moeite om te gaan. Niets mis met Rose (mooie zaak) overigens.
Hoe druk kan je het daar ongeveer verwachten? (Ik kan eigenlijk niet zo goed tegen te drukke plekken)
Als er maar 100 koopjesjagers rondhangen is het prima, als het 'uitverkoop bij de primark' druk is dan vindt ik het echter al een stuk minder...
Als er maar 100 koopjesjagers rondhangen is het prima, als het 'uitverkoop bij de primark' druk is dan vindt ik het echter al een stuk minder...
Laatste keren was er tussen 50 en 100 man/vrouw binnen denk ik. Totaal niet druk ofzo. Er staan op Facebook wat foto's van het magazijn en die geven wel een goed beeld van wat er de laatste keren te koop was.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht."