Marmotte Granfondo Valais
Sportcommunication komt met een Marmotte uitvoering in Zwitserland (de editie in Oostenrijk verdwijnt).
Na de edities in de Alpen en de Pyreneeën te hebben gereden, trekt deze wel mijn interesse!
130 km met 4500 hm, ben erg benieuwd naar de route.. Datum is 11 augustus.
Na de edities in de Alpen en de Pyreneeën te hebben gereden, trekt deze wel mijn interesse!
Deze ga ik in de gaten houden .Dit jaar de Oostenrijk editie gedaan .En 11 augustus is precies goed als tussenstop richting zuid Frankrijk voor de zomervakantie .Ben ook erg benieuwd naar de routearjenv schreef: ↑23 okt 2017 22:52 Sportcommunication komt met een Marmotte uitvoering in Zwitserland (de editie in Oostenrijk verdwijnt).
Specialized Diverge Axs
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Gokje. Start in Martigny. Champex, Ovronnaz, Col de la Forclaz/Finhaut Emosson.
Waarom? Dit komt enigszins overeen met de specificaties (iets minder hm's). Het eindigt op een top, zoals alle Marmotten. Finhaut Emosson zat enkele jaren geleden in de Tour dus heeft een zekere faam. Bovendien is het dicht bij de startplaats. Maar verder is dit nergens op gebaseerd. Als dit idd de route wordt kun je rekenen op continu 10%+ klimmen. Pffff
Waarom? Dit komt enigszins overeen met de specificaties (iets minder hm's). Het eindigt op een top, zoals alle Marmotten. Finhaut Emosson zat enkele jaren geleden in de Tour dus heeft een zekere faam. Bovendien is het dicht bij de startplaats. Maar verder is dit nergens op gebaseerd. Als dit idd de route wordt kun je rekenen op continu 10%+ klimmen. Pffff
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
Dat is 65 km klimmen met 6.9% gemiddelde en 65 km dalen met 6.9%. Even er vanuit gaand dat de rit stopt waar die ook start.
Met een slotklim van bijvoorbeeld 8 km en 8% kom je uit op 69 km klimmen met 6.5% en 61 km dalen met 6.3%
Met een slotklim van bijvoorbeeld 8 km en 8% kom je uit op 69 km klimmen met 6.5% en 61 km dalen met 6.3%
Live fast; die young. mijn blog
Alle Marmotten eindigen bergop.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga hem wel in de gaten houden, want dit valt qua timing helemaal perfect voor mij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan hier nog steeds verder niets over vinden. Zouden we blij zijn met een dooie mus?
Komt helemaal goed Daniel. De laatste nieuwsbrief van Sportcommunication bevatte info over deze cyclo. Die jongens hebben waarschijnlijk wat tijd nodig de website in orde te maken. Het zijn Fransen en Belgen samen hedaniel1975 schreef: ↑01 nov 2017 11:49 Ik kan hier nog steeds verder niets over vinden. Zouden we blij zijn met een dooie mus?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies, vanwege die 6-11 vond ik het ook wel bijzonder dat er nog niks bekend is.
Maar ja, dat argument van die belgen en fransen samen kan ik natuurlijk nooit tegenop
Maar ja, dat argument van die belgen en fransen samen kan ik natuurlijk nooit tegenop
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kwam deze tegen:

Maar als dit het is laat ik hem schieten. Start en finish liggen zo ver uit elkaar dat je met bussen enzo moet gaan klooien.

Maar als dit het is laat ik hem schieten. Start en finish liggen zo ver uit elkaar dat je met bussen enzo moet gaan klooien.
Hmmm, dit is inderdaad geen handig parcours. Niet alleen liggen start en finish zo'n 60 km uit elkaar. De start is ook nog hoog. Dus als je al terug zou willen fietsen krijg je nog een col extra voor de kiezen. Gedoe met bussen zou mij ook niet trekken. Sion zou een betere startplaats zijn geweest.