Alles over vakanties op én met de fiets
-
JoostG
- Forum-lid
JoostG
31 aug 2017 15:51
Tjeetje, de naam is langer dan de tijd die je er over doet om boven te komen
Ik heb geen enkele illusie dat ik meedoe om de prijzen (heb dan al 150km op de fiets gezeten), maar het lijkt mij wel leuk om een keer aan zoiets mee te doen.
Heeft er hier al iemand meegedaan aan een 'parkeergarageklim' en is het een beetje te doen wat betreft grip in de bochten? (de schaafwonden en kneuzingen linkerkant zijn net genezen, en dat wil graag houden)
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
scottpch
- Forum-lid HC
scottpch
31 aug 2017 16:20
Kun je meteen het hoofdkantoor van Shimano Benelux bewonderen dat daar bijna tegenaan ligt.
Op de high tech campus wordt ook 1x per jaar een mtb tocht georganiseerd die ook door de parkeergarages gaat.
-
pizzi
- Forum-lid
pizzi
01 sep 2017 20:03
JoostG schreef: ↑31 aug 2017 15:51Heeft er hier al iemand meegedaan aan een 'parkeergarageklim' en is het een beetje te doen wat betreft grip in de bochten? (de schaafwonden en kneuzingen linkerkant zijn net genezen, en dat wil graag houden)
Ja, ik. Dat betrof de parkeergarage op de Uithof Utrecht. Vorig jaar meegedaan in de categorie stadsbarrels, dit jaar zowel stadsbarrels als racefiets. Met het stadsbarrel sowieso genoeg grip, met de racefiets zelf geen last gehad van te weinig grip. Weet wel dat er vorig jaar in ieder geval iemand is gevallen, maar dat kwam mogelijk door nat wegdek.
-
NicoNB
- Forum-lid
NicoNB
01 sep 2017 20:32
Vorig jaar (of is het alweer langer geleden?) kwam ik per toeval net langs de parkeergarage van de Uithof toen ze daar aan het racen waren.
Tussen de verschillende groepen door zelf ook een stukje omhoog gereden.
Persoonlijk had ik toen al zoiets van nou, als ik hier het gas opentrek dan vlieg ik gewoon de bocht uit.
Ik reed niet op tijd en heb dus ook geen benchmark of meer mensen in de bochten van het gas af gaan.
De parkeergarage vlakbij het Shimano hoofdkantoor (P0 HTC) is imho van hetzelfde laken een pak.
Enige voordeel is dat die parkeergarage ouder is en mogelijk wat ruwer wegdek.
Al piepen mijn autobanden in de P0 ook, nog wat meer bij een vochtig parkeerdek.
Als het je niet om tijd te doen is, gewoon lekker meedoen en zien wat je er van maakt.
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
01 sep 2017 20:40
JoostG schreef: ↑31 aug 2017 15:51
Tjeetje, de naam is langer dan de tijd die je er over doet om boven te komen
Ik heb geen enkele illusie dat ik meedoe om de prijzen (heb dan al 150km op de fiets gezeten), maar het lijkt mij wel leuk om een keer aan zoiets mee te doen.
Heeft er hier al iemand meegedaan aan een 'parkeergarageklim' en is het een beetje te doen wat betreft grip in de bochten? (de schaafwonden en kneuzingen linkerkant zijn net genezen, en dat wil graag houden)
Zet er dan voor de volledigheid meteen de link bij zodat mensen met interesse niet hoeven gaan zoeken.
https://www.wesharetheride.com/gigs/car ... eindhoven/
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
JoostG
- Forum-lid
JoostG
01 sep 2017 21:45
@Zorro, thanks. Zeker handiger als de link er bij staat.
Ik ga het rustig aan doen. Ben net een rondje over de hei gaan doen en helaas sprong een enthousiaste hond tegen mij op. Gaan heftige val, maar mijn knie die bijna genezen was, ligt weer open.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0